اراک؛

قرارداد۳هزار دستگاهی شرکت هپکو درحال انجام

مراحل نهایی امضای قرارداد ساخت ۳ هزار دستگاه ماشین توسط شرکت هپکوی اراک درحال انجام است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حاجی پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: بحث یک قرارداد 3 هزار دستگاهی برای وزارت راه و شهرسازی در  شرکت هپکو مطرح بوده که امضای نهایی آن در حال انجام است و وزیر صنعت، معدن و تجارت این قرارداد را امضا کرده و دو امضای دیگر آن از وزیر اقتصاد و دارایی و وزیر راه و شهرسازی مانده است.

حاجی‌پور افزود: قرار شد وزیر صنعت، معدن و تجارت گرفتن امضاهای این قرارداد را پیگیری کند و امضاهای لازم را از وزیر اقتصاد و دارایی و وزیر راه و شهرسازی بگیرد.

وی اضافه کرد: امیدواریم همکاری‌های لازم انجام شود تا در همین هفته شاهد عملیاتی شدن انعقاد قرارداد 3هزار دستگاهی هپکو باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: این قرارداد به مدت پنج سال برنامه ریزی شده که کارخانه هپکو باید به صورت دوره ای و سالانه ماشین آلات را به ستاد مدیریت بحران کشور تحویل دهد.

وی در خصوص تامین اعتبارات این قرارداد هم گفت: اعتبار 2 هزار و 400 دستگاه از سوی منابع ملی و 600 دستگاه نیز از منابع داخلی ستاد مدیریت بحران کشور تامین می شود.

 

حاجی پور بیان کرد: مدیرعامل شرکت هپکو هفته گذشته در حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، گزارشی را از روند انعقاد قراردادهای جدید این شرکت با شرکت‌های آرم‌تکس و لیپر آلمان ارائه کرد و گفت که بحث فاینانس را از طریق کشور آلمان پیگیری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مبلغی از معوقات کارگری شرکت هپکو باقی مانده است که قرار شده به‌ دنبال معرفی هیئت مدیره جدید کارهای پرداخت این معوقات هم پیگیری شود گفت:تا 26 خردادماه هنوز هیئت مدیره قبلی حضور داشتند و هیئت مدیره جدید به‌ تازگی مسئولیت را تحویل گرفته‌اند که با توجه به تاخیر سهام‌داری که توسط سازمان خصوصی‌سازی انجام شده، باید هیئت مدیره جدید معرفی و کارها پیگیری شود.

انتهای پیام/ج

پیگیری معوقات کارگران شرکت هپکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.