مشهد؛

بدهی ۱۸ میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشکده علوم پزشکی تربت جام

دانشکده علوم پزشکی تربت جام به بیمه‌ها ۱۸ میلیارد تومان بدهی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد محمد نظری سرپرست دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: نگاه ما به مقوله درمانی درتربت جام درآمد زایی نیست ودرحال حاضردرهرماه بیش از سه میلیارد تومان ضرر مالی داریم و بدهی ۱۸ میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشکده بخشی از مشکلات درمان است.

وی با اشاره به اینکه هزینه‌های دولتی جوابگوی خدمات به شهروندان نیست افزود: اگر مشارکت خیرین و مردو نباشد با مشکل مواجه خواهیم شد و برای تجهیز برخی مکان‌های درمانی با زمان طولانی تری مواجه خواهیم شد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: در سال جاری بیش از ۵۶ پروژه درمانی و عمرانی در تربت جام و نقاط محروم افتتاح خواهیم کرد ودریک ماه آینده ۲۰ پروژه شامل اورژانس خانه بهداشت و توسعه اتاق خانه زایمان به بهره برداری میرسد و امیدواریم با توسعه فیزیکی مکان‌های درمانی به استاندارد‌های لازم برسیم.

نظری با اشاره به شرایط درمانی شهرستان تربت جام افزود: وضعیت کنونی مراکز درمانی با توجه به حجم بیماران رضایت بخش نیست و ۵ سال دیگر زمان نیاز داریم تا به استاندارد‌های مطلوب کشور برسیم و با توجه به چشم انداز سازمان و سرمایه گذاری در بخش بهداشت و درمان دوراز انتظار نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه توسعه امکانات در ارتقاء سلامت کافی نیست گفت:مشارکت اجتماعی، سواد سلامت و آموزش و پرورش درارتقاءسلامت نقش به سزایی داشته وباید تلاش کنیم تا پایان برنامه ششم توسعه به حد استاندارد‌های جهانی دست پیدا کنیم.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی تربت جام افزود:با اجرای طرح تحول سلامت تعداد مراجعه کنندگان به خدمات درمانی ۵ برابر شده است وهمین مسئله باعث شده که مردم باتوجه به کاهش تعرفه‌ها به مراکز درمانی دولتی مراجعه کنند ودر حال حاضر تلاش خواهیم کرد مشکلات درمانی تربت جام را برطرف نماییم.

انتهای پیام//س. ج


افتتاح بیش از ۵۶ پروژه درمانی و عمرانی در نقاط محروم تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.