راهنمای سفر به روسیه

در این گزارش راهنمای سفر به روسیه به عنوان یکی از گزینه‌های مطرح برای گردشگران تابستانی جهان گردآوری شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برای همه ما سفر بخش مهمی از زندگی است. تعطيلات كه از راه م‍ی‌رسد، هر كدام از ما به فكر گذراندن اوقات فراغت به بهترين شكل ممكن می‌افتيم. سفر يكی از اين راه‌هاست. حالا اين مسافرت می‌تواند به يكی از شهرهای داخلی باشد و يا سفر به خارج از كشور و گردشگری جهانی.

اما قبل از هر مسافرتی تهيه يك نقشه راه و يا كسب اطلاع از راهنمای سفر به منطقه مورد نظر لازم است. كشور روسيه هم دارای جاذبه‌های گردشگری زيادی است. از همين رو راهنمای سفر به روسيه را برای شما آماده كرديم.

در زمینه راهنمای سفر به روسیه، باید بدانید که کشور روسیه با مرکزیت مسکو امروز با مساحتی بالغ بر ۱۷۰۷۵۴۰۰ کیلومتر مربع به عنوان پهناورترین کشور جهان شناخته می‌شود.

کشور روسیه در شمال اوراسیا قرار گرفته و به دلیل آب و هوای کوهستانی از گزینه‌های مطرح برای گردشگران جهان به حساب می‌آید.

 

راهنمای سفر به روسیه

 

این کشور در مجموع جایگاه مناسبی برای زندگی ۱۶۰ قوم از اقوام جهان همچون تاتارها، اوکراینی‌ها، چوواش‌ها، باشقیرها، چچنی‌ها، ارمنی‌ها، آواره‌های قفقازی، بلاروسی‌ها، آسی‌ها، آذربایجانی‌ها و قزاق‌ها به شمار می‌آید.

در گزارش کوتاه راهنمای سفر به روسیه، می‌توان از شهر‌های مسکو، سنت‌پترزبورگ، سامارا، قازان، امسک، چلیابینسک، روستوف-نا-دونو، اوفا، ولگاگراد، پرم، کراسنویارسک، وورونژ، ساراتوف، تولیاتی، کراسنودار، ایژوسک و یاروسلاول به عنوان شهرهای مهم نام برد.

 

راهنمای سفر به روسیه


گفتنی است؛ ساختمان‌های هفت‌خواهر، مجسمه مایاکوفسکی، میدان سرخ، پارک پیروزی، مجموعه کرملین، تپه وارابیف (تپه گنجشک‌ها)، غار اوردا، ستون‌های لدا، ولاگدا و صخره‌های مان پوپونر از جاذبه‌های تاریخی و اکوتوریستی (طبیعت‌گردی) روسیه به حساب می‌آیند.

اما در راهنمای سفر به روسیه از جاذبه‌های گردشگری روسیه هم بخوانید؛ اثر تاریخی مادر میهن و کلیسای جامع سنت باسیل از جاذبه‌های گردشگری روسیه هستند.

 

راهنمای سفر به روسیه


پارک پیروزی؛ انعکاسی از زوایای تاریخ

پارک پیروزی یادمانی از جنگ جهانی دوم بوده و از خاص‌ترین پارک‌های روسیه به حساب می‌آید. این پارک در گوشه گوشه خود به انعکاس بخش‌هایی از تاریخ پرداخته است.


 

راهنمای سفر به روسیه

 

اثر تاریخی مادر میهن؛ بلندترین مجسمه تاریخی

مادر میهن عنوان مجسمه‌ای است که در روسیه قرار گرفته و بلندترین مجسمه تاریخی به حساب می‌آید. این مجسمه به شکل زنی ساخته شده که نماد کشور روسیه است.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار