رئیس مرکز سیمای استان‌های صدا و سیما

فضای مجازی مکمل تولیدات رسانه ملی

رئیس مرکز سیمای استان‌های صدا و سیما گفت: امروزه فضای مجازی مکمل تولیدات رسانه ملی است و برنامه‌های صدا و سیما باید یک پیوست جهت ارائه در فضای مجازی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید عباس فاطمی گفت: کسب رتبه اول مرکز لرستان از نظر رضایت و اعتماد مخاطب و رونمایی از کتاب چشم انداز ثمره مدیریت و برنامه ریزی دقیق این مرکز است.

وی با اشاره به اینکه استان لرستان یکی از قطب‌های انیمیشن در کشور است افزود: باید از ظرفیت‌های هنری و انیمیشن لرستان استفاده شود.

فاطمی به در دست ساخت بودن ۳۱ سریال در شبکه‌های استانی صدا و سیما و رویکرد صدا و سیما در تولید و پخش برنامه‌های فصل تابستان اشاره و گفت: در تولید برنامه‌های تابستانه علاوه بر توجه به اوقات فراغت و جذابیت آنتن باید از کنداکتور هوشمند نیز استفاده شود.

مدیر کل صدا و سیما مرکز لرستان نیز مخاطب محوری، تولید مستندات، سریال‌ها و انیمیشن‌های فاخر با رویکرد تولید، اشتغال و معرفی ظرفیت‌های فرهنگی استان را از رویکرد صدا و سیما در برنامه سازی دانست وافزود: خوشبختانه صدا و سیمای مرکز لرستان امروز با ۹۲ درصد پوشش دیجیتال جز استان‌های پیشرو کشور است.

بازوند با اشاره به تهیه ۲۰ مستند با موضوع اقتصاد مقاومتی در صدا و سیمای مرکز لرستان افزود: سریال دوازده قسمتی دو برادر با موضوع دو سردار شهید لرستان، شهیدان میر شاکی تهیه خواهد شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.