دستگیری سارقان زورگیر در اتوبان نواب / سارقان پس از تعقیب و گریز در اتوبان نواب بازداشت شدند

رئیس کلانتری 108 نواب امروز صبح از دستگیری سه سارق به عنف خبر داد.

دستگیری سارقان زورگیر نواب / سارقان سرنشین خودروی سفید با شیشه دودی دستگیر شدندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "سرهنگ مسلم قاسم آبادی" رییس کلانتری 108 نواب گفت: شب گذشته وقوع دو فقره سرقت خشن با سلاح سرد، در ساعت های 00.25 و 00.50 بامداد به طور متوالی توسط سه سرنشین یک دستگاه خودروی سفید رنگ با شیشه دودی به مرکز پیام اعلام که سریعاً دو تیم به محل‌های سرقت اعزام که هر دو مالباخته مشخصات یکسانی از سارقان اظهار و بیان داشتند که سارقان با زور و تهدید موبایل، کیف پول و ساعت مچی آنان را ربوده اند.

وی گفت: با توجه به حساسیت موضوع و جلوگیری از وقوع سرقت های مشابه، سریعاً تعداد گشت های انتظامی را در سطح حوزه افزایش که در نهایت سوژه مورد نظر در اتوبان نواب رویت شد.

این مقام مسئول با اشاره به بی توجهی متهمین به فرمان پلیس افزود: عوامل کلانتری برای توقف خودروی موصوف بدواً مجبور به شلیک یک تیر هوایی و سپس دو تیر جنگی به سمت لاستیک خودرو می شوند. ولی راننده خودرو همچنان به فرمان پلیس توجهی نکرده و به فرار خود ادامه دهد تا اینکه متهمین خود را در محاصره مأمورین پلیس دیده و از خودرو پیاده و متواری می شوند.

سرهنگ قاسم آبادی بیان داشت: ماموران توانستند متهمین را هر چند که تلاش می کردند با مقاومت و تهدید از چنگال پلیس فرار کنند، پس از تعقیب و گریز، طی سه عملیات ضربتی مجزا دستگیر و به کلانتری انتقال دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متهمين با حضور در کلانتري توسط مالباختگان شناسايی و پس از تشکیل پرونده اولیه، امروز صبح تحویل مرجع قضایی گردیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۱ تير ۱۳۹۶
کسیکه اینقدر به خلاف عادت کرده که به خودش اجازه میده چیزی رو بزور از یکیبگیره دیگه کوچکترین امیدی به اصلاح شدنش نیست نباید زنده بمونه والا حیات مردمو که خودشون هزار بدبختی و مصیبت دارن به مخاطره میندازه
آخرین اخبار