در باشگاه شبانه امشب بخوانید؛

عجیب ترین روش پرورش گیاهان مینیاتوری / برادران دالتون در جهان واقعی / پادشاهی که به خاطر معشوقه مقام خود را رها کرد +تصاویر

منتخب اخبار باشگاه شبانه در این بسته خبری جمع‌آوری شده‌اند.

عجیب ترین روش پرورش گیاهان مینیاتوری / برادران دالتون در جهان واقعی / پادشاهی که به خاطر معشوقه مقام خود را رها کرد +تصاویربه گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، اخبار باشگاه شبانه امشب در این بسته خبری گردآوری شده است.

روش کشت گیاهان این مرد بسیار جذاب است! +عکس

چرخه آب است که باعث می‌شود گیاهان روی کره زمین خشکیده نشوند و سالیان سال به زندگی خود ادامه دهند. این مرد توانسته است با چرخه آب گیاهان مینیاتوری خود را از سال 1972 زنده نگه دارد.


خلاقیت جالب روی حلقه‌های ازدواج! +عکس

ازدواج زیباترین و خاطره‌انگیزترین اتفاق در زندگی هر زن و مردی است که باید خاطره آن را به هر روشی ثبت کرد. خلاقیت جالبی را ببینید که برای این روز در نظر گرفته شده است.


پادشاهی که از مقام خود گذشت! +عکس

یکی از تمایلات بشر کسب مقام عالی در هر زمینه‌ای می‌باشد و برخی برای آنکه قدرتی به دست آورند، دست به هر کاری می‌زنند اما پادشاهی را بشناسید که به خاطر معشوق از مقام خود گذشت.


برادران دالتون دنیای واقعی را ببینید +تصاویر

کارتون نوستالژیک لوک خوش‌شانس را همه بزرگسالان حال حاضر به یاد می‌آورند اما در کنار شخصیت ماهر در هفت‌تیر کشی لوک همیشه نام چند شخصیت منفی هم شنیده می‌شد، برادران دالتون. این برادران را در جهان واقعی ببینید.


راز شاد زیستن چیست؟

پژوهشگران روانشناسی با تحقیق روی افراد مختلف شاد بودن و یا نبودن افراد بعد و قبل از ازدواج آن‌ها را بررسی کرده‌اند و به نتایج جالبی در این باره رسیده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار