نمادهایی که مایه تمسخر هواداران شد

زشت‌ترین لوگوهای باشگاه‌های فوتبال +عکس

در حالی که برخی باشگاه‌ها با ناکامی‌هایشان مایه سرافکندگی هواداران‌شان می‌شوند، گروه دیگر از هواداران هم به خاطر بدسلیقگی باشگاه‌های‌شان در انتخاب لوگو احساس شرمساری می‌کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در فصل گذشته دو تیم معروف و معتبر اروپا، اتلتیکو مادرید و یوونتوس از لوگوهای جدیدشان رونمایی کردند که البته این لوگوهای جدید مورد پسند گروه زیادی از هواداران‌شان قرار نگرفت به خصوص یوونتوس که کمترین خلاقیت را برای طراحی لوگوی جدیدش به خرج داده داده و گروه زیادی از هوادارانش را خشمگین کرده است.

از لوگوی جدید اتلتیکو مادرید و فلسفه آن خرس تکیه داده‌ به درختش که بگذاریم، لوگوی یوونتوس اگر زشت‌ترین لوگوهای باشگاه‌های فوتبال دنیا نباشد، قطعاً جزو زشت‌ترین آنهاست اما به هر حال این نمادی است که هواداران بانوی پیر تا اطلاع ثانوی باید روی پیراهن تیم محبوب‌شان ببینند.

 زشت‌ترین لوگوهای باشگاه‌های فوتبال +عکس

 زشت‌ترین لوگوهای باشگاه‌های فوتبال +عکس

 

 

در دنیای فوتبال اما قطعاً بوده‌اند هوادارانی که حال طرفداران یوونتوس را بعد از رونمایی شدن لوگوی جدیدشان درک کردند، هوادارانی که به هر چیزی درباره تیم محبوب‌شان ببالند به نماد آن نمی‌بالند.

در زیر به معرفی زشت‌ترین لوگوهای تیم‌های فوتبال جهان می‌پردازیم:

چلسی

برخلاف لوگوی‌شان در فاصله سال‌های 1986 تا 2005 که تماشای جانور در حال غرش مرکز آن، القا کننده ترس به حریفان آبی‌های لندن بود، جانوری که روی لوگوی فعلی باشگاه نقش بسته و ظاهراً قرار بوده یک شیر باشد را با هر صفتی می‌شود توصیف کرد جز ترسناک! تغییرات فراوانی برای تغییر شکل لوگوی قدیمی چلسی صورت گرفت پس هیچ بهانه‌ای برای توجیه جانور وحشی مرکز لوگوی باشگاه که بیشتر شبیه مدافعان غافلگیر شده چلسی پس از اشتباه در استفاده از تله آفساید است را نمی‌توان پذیرفت. شاید این جانور نمادی از سلطان جنگل است که تمرکزش را در حین انجام یک کار بسیار مهم از دست داده است!

زشت‌ترین لوگوهای باشگاه‌های فوتبال +عکس 

 

بنونتو کالچو

هواداران تیم نه چندان سرشناس فوتبال ایتالیا هرچقدر که از بابت صعود تیم‌شان به سری a در پایان فصل اخیر خوشحال شدند، نگران کنایه‌هایی بودند که بعد از این بابت لوگوی عجیب تیم محبوب‌شان خواهند شنید. اینکه جادوگر در حال پرواز با جارو روی لوگوی تیم منطقه بنونتوی ایتالیا چه مفهومی را منتقل می‌کند مشخص نیست اما مصاف فصل آینده این تیم برابر یوونتوس قطعاً یک حاشیه جالب خواهد داشت: مصاف مدعیان کسب عنوان زشت‌ترین لوگوی‌های کالچو!

 زشت‌ترین لوگوهای باشگاه‌های فوتبال +عکس

 

اف‌سی‌ شریف تیراپسول

قهرمان سریالی لیگ مولداوی که سهمیه لیگ اروپایش ظاهراً همیشگی است، توسط شرکتی به نام «شِریف» تأسیس شد، در استادیومی به نام شریف بازی می‌کند و به همین دلیل فکر کرده است که باید نماد «شِریف» (ستاره پنج‌پر نماد کلانترهای آمریکایی) را هم به عنوان لوگویش انتخاب کند. احتمالاً آن کسی که لوگوی معروف‌ترین تیم مولداوی را انتخاب کرده علاقه زیادی به جان وین (هنرپیشه معروف نقش‌ کلانتر در فیلم‌های وسترن هالیوودی) داشته است. تصور کنید این تیم برای نشان دادن تعداد قهرمانی‌هایش بخواهد یک ستاره روی لوگویش بگذارد... اوج فاجعه!

 زشت‌ترین لوگوهای باشگاه‌های فوتبال +عکس

 

وریرز

وریرز (به معنای جنگاوران) نامی بود که سال 2013 برای تیم نیروهای مسلح سنگاپور انتخاب شد اما مشخص نیست که چرا روی لوگوی این باشگاه کله یک کرگدن نقش بسته آن هم در حالی این تیم هرگز به لقبی با این عنوان نداشته است.

 زشت‌ترین لوگوهای باشگاه‌های فوتبال +عکس

 

رایووایکانو

اینکه چرا روی لوگوی این باشگاه ورزشی اسپانیایی عکس ادوات کشاورزی نقش بسته است خود جای بحث دارد اما قطعاً طراح لوگوی با قراردادن نشان سقوط ارزش سهام‌ها در بازار بورس، قصد نداشته اشاره‌ای به نظام سرمایه‌‌داری بکند.

 زشت‌ترین لوگوهای باشگاه‌های فوتبال +عکس

 

وستهام

اگرچه نماد ارغوانی‌پوشان لندن، دو چکش ضربدری به سابقه مؤسسان این باشگاه (آهنگران و کشتی‌سازان انگلیسی) اشاره دارد، اما لوگوی این باشگاه - بعد از برداشته شدن توپ از مرکز آن - آدم را بیشتر یاد کارگاه آهنگری می‌اندازد تا یک تیم فوتبال.

 زشت‌ترین لوگوهای باشگاه‌های فوتبال +عکس

 

ناپولی

ساده‌، محترمانه‌ترین واژه برای توصیف لوگوی آبی‌های جنوب ایتالیا است که لوگوی محروم از خلاقیت‌شان آدم را یاد لوگوی تیم‌های کارتون فوتبالیست‌ها می‌اندازد.

 زشت‌ترین لوگوهای باشگاه‌های فوتبال +عکس

 

آلوا یونایتد اسکاتلند

با اینکه لوگوی این باشگاه دسته دومی اسکاتلندی شبیه برچسب‌ روی شیشه‌های عسل است کاری نداریم اما خب با دیدن زنبور پرورش اندامی، طبیعی است که تصور کنید با یک تیم قوی طرف هستید نه تیمی که هر فصل یک دسته پایین‌تر می‌رود. طراحان لوگوی جدید باشگاه آلوا شاید برای لوگوی بعدی‌شان لازم باشد از میزان استروئیدهایی که به زنبورشان می‌دهند کم کنند تا این موجود بیچاره آنقدر عرق نکند که برای پاک کردن آنها مجبور به استفاده از عرق‌گیر مچی باشد!

 زشت‌ترین لوگوهای باشگاه‌های فوتبال +عکس

 

آ اف کی ورسویسه

اینکه دیدن کانگورو خیلی‌ها را یاد استرالیا بیندازد طبیعی است اما اینکه نماد این کشور روی لوگوی یک تیم اروپایی چه کار می‌‌کند شاید برای خیلی‌ها سؤال‌برانگیز باشد. واقعیت این است که تیم آ اف کی ورسویسه شهر پراگ در پایتخت جمهوری چک، بعد از تور تابستانی که در دهه 20 به استرالیا داشت و در آنجا با دو کانگرو از این تیم استقبال شد، آنقدر به استرالیایی‌ها علاقمند شد که هویت خودش را فراموش کرد.

 زشت‌ترین لوگوهای باشگاه‌های فوتبال +عکس

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

زشت ترین لوگوها متعلق به کدام باشگاه های فوتبال است+عکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.