انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در دمشق/ شماری از شهروندان سوری شهید و شماری زخمی شدند

بر اثر انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در میدانی در پایتخت سوریه، شماری شهید و زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک خودروی بمب‌گذاری شده روز یکشنبه در میدان تحریر دمشق منفجر شد.بر اثر این انفجار، چهار شهروند سوری شهید و شمار دیگری زخمی شدند

 شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه اعلام کرد: یگان‌های ویژه امنیتی سوریه سه خودروی بمب‌گذاری شده را که تروریست‌ها برای منفجر کردن در ریف دمشق آماده کرده بودند، تعقیب کردند و موفق به منفجر کردن دو دستگاه از آن‌ها در ورودی شهر دمشق در منطقه عقده المطار شدند.

در عین حال راننده سومین دستگاه نیز که یک تروریست انتحاری بود خود را در میدان تحریر دمشق منفجر کرد که به شهادت و زخمی شدن چند شهروند سوری انجامید.

 شبکه العالم همچنین اعلام کرد بر اثر انفجار در میدان تحریر دمشق چهار شهروند سوری شهید و شمار دیگری زخمی شدند.

سازمان دیدبان حقوق بشر سوریه -که یک نهاد مخالف دولت و مرکز آن لندن است- اعلام کرد حمله انتحاری روز یکشنبه در شرق دمشق دست کم ۹ کشته بر جا گذاشت. رامی عبد الرحمن، رئیس دیده‌بان حقوق بشر سوریه، گفت بر اثر انفجاری روز یکشنبه در میدان تحریر دمشق دست کم ۹ نفر کشته و ۱۵ تن دیگر زخمی شدند.

وی افزود قربانیان حمله انتحاری امروز در میدان تحریر افراد نظامی و شهروندان عادی هستند.

 از سوی دیگر، شبکه تلویزیونی العالم اعلام کرد: تروریست‌ها، میدان دامپزشکی دمشق و ابتدای مسیر فرودگاه دمشق را با راکت هدف قرار دادند.

 

انتهای پیام/

انفجار انتحاری در دمشق شماری شهید و زخمی بر جای گذاشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار