ماجرای قهرمان فرنگی کار در بند اعتیاد +عکس

فرنگی‌کاری که سابقه قهرمانی آسیا در وزن 74 کیلوگرم و همچنین قهرمانی جام جهانی به همراه تیم ملی را در کارنامه دارد، می‌گوید با اعتیاد وداع کرده و می‌خواهد به کشتی برگردد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن قاسمی درباره این که چطور در دام اعتیاد گرفتار شده؟ اظهار کرد: از روی نادانی وارد وادی خطرناک اعتیاد شدم و اطرافیان خوبی نداشتم. با قرص ترامادول برای رفع درد شروع کردم و برای اینکه قرص را ترک کنم، مواد دیگری مصرف کردم و به هروئین رسید.

وی ادامه داد: در این مدت خیلی چیزها را از دست دادم و زنم هم طلاق گرفت اما می‌خواهم جبران کنم.

قاسمی یادآور شد: به کمپ رفتم و چند روزی می‌شود که پاک و سالم هستم و قصد دارم به کشتی برگردم، اگر شرایط مساعد باشد کشتی می‌گیرم وگرنه به عنوان مربی فعالیت می‌کنم.

این فرنگی‌کار سابق تیم ملی تأکید کرد: هدف اصلی‌ام این است که دیگر به سمت مواد نروم و بعد از آن ورزش را به طور جدی شروع خواهم کرد.

 ماجرای قهرمان فرنگی کار در بند اعتیاد +عکس

 

وی با تأکید بر اینکه پشیمانم از راهی که رفته‌ام، یادآور شد: شرایط به گونه‌ای پیش رفت که در دام اعتیاد افتادم ولی حالا در سلامتی کامل به سر می‌برم و انتظار دارم مسئولان کمک کنند و دستم را بگیرند تا دل‌گرم شوم.
قاسمی در پاسخ به پرسشی که تاکنون چند بار ترک کرده؟ گفت: یک بار ترک کردم اما متأسفانه بعد از آن دوباره لغزش کردم ولی این بار عزمم را جزم کرده‌ام که دیگر به سمت مواد نروم.

وی تأکید کرد: اعتراف می‌کنم اشتباه کرده‌ام اما انتظار دارم حالا که سالم هستم، مسئولان شهرستان بروجرد، استان لرستان و فدراسیون کشتی تنهایم نگذارند. تنها خواسته‌ام داشتن یک شغل است.

قهرمان سابق آسیا در پایان گفت: طالب نعمت‌پور و محمد بنا در این مدت خیلی به من کمک کردند و یک دنیا از این بزرگان تشکر می‌کنم که هرگز تنهایم نگذاشتند!
منبع: ایسنا
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۱ تير ۱۳۹۶
من که باورم نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!