یزد؛

تاکید بر برنامه ریزی صحیح برای وقت گردشگران توریست

مشاورگردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: همدلی بین مسئولان بافق یکی از مزیت های پیشرفت در موضوع گردشگری است.

سید مصطفی فاطمی مشاور گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت : اطلاع رسانی جاذبه های گردشگری شهرستان بافق یک ضرورت است وامیدوارم در سالجاری جشنواره های تابستانی با کیفیت بهتر از سال گذشته اجرا شود.

 فاطمی در نوزدهمین نشست مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق افزود: این شهرستان بواسطه خبرنگاران فعال می تواند گامهای بلندی در راستای اطلاع رسانی و معرفی جاذبه های گردشگری خود بردارد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تلاش افراد علاقمند در حوزه گردشگری بویژه در بحث سرمایه گذاری قابل تقدیر است گفت: همدلی بین مسئولان بافق یکی از مزیت های پیشرفت در موضوع گردشگری است.

فاطمی با بیان اینکه این همدلی در کمتر شهرستانی از استان وجود دارد اشاره کرد: برگزاری دومین جشنواره تابستانی توسط شهرداری کاری بس متفاوت و اصولی بود که توانست بافق را به ایران به خوبی معرفی کند.

وی با بیان اینکه بافق در حوزه زیرساخت مشکل خاصی ندارد اشاره کرد : باید با برنامه ریزی اصولی در جهت کمک به سرمایه گذاران این عرصه از جمله هتلداران کمک کرد.

فاطمی همچنین بر لزوم برنامه ریزی صحیح در جهت پرکردن وقت گردشگر و توریست در شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/ ی

تاکید بر برنامه ریزی صحیح برای وقت گردشگران توریست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار