قرارداد منشا قبل از اردوی اوکراین ثبت می شود

عضو کمیته نقل و انتقالات پرسپولیس از ثبت قرارداد منشا قبل از اردوی اوکراین خبر داد.

به گزارش خبرنگارحوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که قرارداد چند بازیکن جدید پرسپولیس از جمله شجاع خلیل زاده، سیامک نعمتی و شایان مصلح در هیئت فوتبال استان تهران به ثبت رسید اما هنوز خبری از ثبت قرارداد منشا نیست. 

امام وردی یکی از مسئولان نقل و انتقالات پرسپولیس درباره وضعیت قرارداد منشا بیان کرد: طبق برنامه قرارداد منشا را طی امروز یا فردا در هیئت فوتبال استان تهران ثبت می کنیم تا این بازیکن همراه تیم به اردوی اوکراین برود. 

مدت قرارداد بازیکنان جوان را افزایش می دهیم 

وی درباره وضعیت جذب بازیکنان جوان تصریح کرد: محمد امین اسدی، سعید حسین پور و سید احسان حسینی در تیم امید باشگاه بازی می کردند که با نظر برانکو در تمرینات تیم بزرگسالان شرکت می کنند.این بازیکنان توانستند نظر برانکو را از لحاظ فنی جلب کرده و قرار است مدت قرارداد این بازیکنان را افزایش بدهیم. 

امیدوار به بازگشت نوراللهی به پرسپولیس هستیم 

امام وردی درباره اینکه گفته می شود نوراللهی نمی تواند به پرسپولیس بپیوندد،عنوان کرد: مسئولان باشگاه پیگیر مراحل اداری خدمت سربازی نوراللهی هستند تا این بازیکن در فصل آینده در پرسپولیس بازی کند. به احتمال زیاد سپاه عاشورا  با کسر خدمت سربازی نوراللهی موافقت می کند و وی به پرسپولیس برمی گردد. 

بشار رسن درگیر بازی های  معوقه لیگ عراق است 

عضو کمیته نقل و انتقالات پرسپولیس درباره وضعیت بشار رسن عنوان کرد: بازیهای معوقه لیگ عراق در حال برگزاری است، براین اساس  بشار رسن هافبک تیم ملی عراق بعد ز پایان لیگ عراق تصمیم نهایی را درباره پیوستن به تیم ما را می گیرد. 

انتهای پیام/ 

منشا پس از ثبت قرارداد،  همراه تیم به اردوی اوکراین می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.