توفیقی :به عنوان مسئول نقل و انتقالات مذاکره‌ای با رضاییان نداشته‌ام

مسئول نقل و انتقالات استقلال گفت: به عنوان مسئول نقل و انتقالات مذاکره‌ای با رضاییان نداشته‌ام و وعده و وعید نمی دهم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،پندار توفیقی درباره وضعیت اردوی استقلال در ارمنستان اظهار داشت: طبق هماهنگی های صورت گرفته کاروان استقلال فردا برای اردوی قبل از فصل راهی ارمنستان می شود.

توفیقی در مورد برگزاری دربی در آلمان گفت: تا الان برنامه‌ریزی که حامی مالی انجام داده قرار است  تیم بعد از اردوی ارمنستان راهی آلمان شود و بعد از برگزاری دربی به ایران بازگردند

مسئول نقل و انتقالات استقلال درباره اینکه چرا ارمنستان برای برگزاری اردو انتخاب شده است توضیح داد:سال گذشته اردوی تیم نیز در ارمنستان برگزار شد و همان طور که می دانیم تیم ملی نیز در گذشته در این کمپ برنامه های خود را انجام می داد .به این ترتیب کادر فنی نیز امسال متقاضی اردوی ارمنستان بود و به همین دلیل کارهای لازم برای برگزاری این اردو را در دستور کار قرار دادیم .

وی درباره اینکه چرا این اردو ها در کشورمان خودمان برگزار نمی شود افزود:وقعا این یک واقعیت تلخ است که در کشور ما وجود دارد و آن هم این خواهد بود که ما با این همه مناطق آب و هوایی متنوع اما امکانات لازم را برای داشتن یک کمپ خوب نداریم .باشگاه استقلال و پرسپولیس هنوز یک زمین چمن ندارند که بتوانند اردوی خود را برگزار کنند و تاکتیک های مد نظرشان را برای فصل پیش رو پیاده کنند و واقعا اگر می شد با سرمایه گذاری این کمپ ها را انداخت همه چیز برای ما خوب پیش می رفت.

توفیقی درباره اینکه چرا تیم‌های ما در ایران اردو برپا نمی‌کنند و علی دایی معتقد است در همینجا کمپ‌های ورزشی خوبی قرار دارد، گفت: علی دایی صاحب‌نظر است و صحبت هایی که مطرح می کند بر اساس تجربیات و اطلاعاتی که دارند خواهد بود .دایی به عنوان کادر فنی سایپا اردوی اردبیل را متقاضی بود که با شگاه هم در این زمینه با وی همکاری کردند و جدا از اینکه در اردبیل با دایی هماکاری های لازم نیز صورت می گیرد اما در طرف مقابل کادر فنی ما اردوی ارمنستان را متقاضی بود که ما هم انجام دادیم .

وی بیان کرد: از طرفی ما خودمان هم دوست داریم در ایران اردو بزنیم اما قطعاً باید همه امکانات فراهم باشد ضمن آنکه هزینه یک بازیکن برای ما در ارمنستان حدود 60 تا 70 دلار در پی دارد.

توفیقی درباره روند مذاکرات استقلال با رامین رضاییان عنوان کرد: ما مستقیم با رضاییان مذاکره نداشتیم و هیچ پیشنهادی هم رد و بدل نشده است. تنها چیزی که به صورت ضمنی در رسانه ها شنیده ایم این بوده است که اولویت رضاییان بازی در اروپا است و می خواهد در آنجا بازی کند.البته در این میان تیم هایی در ایران هم متقاضی وی هستند. زمانی که وضعیت رامین رضاییان برای رفتن یا نرفتن به اروپا مشخص شود، باشگاه استقلال هم به عنوان متقاضی شرایط این بازیکن را بررسی می‌کند و آن موقع شرایط را می سنجیم تا ببینیم آیا شرایط ایشان از نظر فنی با ما همخوانی دارد یا نه. از نظر قراردادی هم هرچه که عرف هست همان را انجام دهیم .باید بگویم ما نه مقیاسی را می شکنیم و نه حاضریم از خطی رد شویم بنابراین شرایط حضور رضاییان را در مجموع بعد از تعیین تکلیف حضورش در اروپا بررسی می کنیم.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال درباره اینکه افتخاری اعلام کرده رضاییان مبلغی بالاتر از سقف قرارداد خواسته و این به معنای مذاکره با این بازیکن است، تاکید کرد: من به عنوان مسئول نقل و انتقالات مذاکره‌ای با رضاییان نداشته‌ام. زمانی که بازیکنان خودمان همانند برزای و رابسون هنوز از لیست بیرون هستند و هنوز نتوانسته ایم لیست را بررسی کنیم به همین منظور اولویتمان در ابتدا حضور بازیکنی مثل رابسون است که به خط دفاع اضافه کنیم.

توفیقی در پایان افزود: ما در سمت راست حیدری و غفوری را داریم و به طور حتم بدمان نمی‌آید تیممان را قوی‌تر کنیم اما در کل درباره موضوعی که اطمینان ندارم ترجیح می دهم صحبت نکنم و وعده و وعید ندهم تا ذهن مردم را درگیر موضوعی نکنم که احتمال وقوعش زیر یک درصد است!

انتهای پیام/

توفیقی: با رضاییان مذاکره نداشته ام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار