علی عسگری: کریمی اصلی‌ترین دلیل حضورم در نفت تهران است/ شگفتی ساز لیگ هفدهم می‌شویم

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: زمانی که متوجه شدم جزء گزینه‌های علی کریمی هستم، بدون فکر کردن به پیشنهاد نفت تهران جواب مثبت دادم.

حمید علی عسگری در گفت و گو با خبرنگار در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد انتقالش به تیم نفت تهران اظهار داشت:با توجه به حضور علی کریمی در نفت تهران، فکر می کنم این تیم سال خوبی را پیش رو داشته باشد. بدون شک من هم می توانم در چنین وضعیتی شرایط مناسبی داشته باشم.

وی افزود: زمانی که متوجه شدم جزء گزینه های علی کریمی هستم، بدون هیچ فکری به پیشنهاد نفت تهران جواب مثبت دادم چراکه این امر افتخارآمیز است.  علاقه زیادی به کریمی دارم. از طرفی نفت نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و این امر کمک می کند تا فوتبال من بهتر دیده شود. در سال های اخیر تجارب خوبی به دست آورده ام و می خواهم در نفت تهران بسیاری از مسائل را ثابت کنم.

علی عسگری درباره جدایی بسیاری از بازیکنان تاثیرگذار نفت تهران گفت: این تیم سال گذشته وضعیت خوبی نداشت و به همین دلیل مسئولان باشگاه نفت  باید با تفکر به جذب بازیکن اقدام کنند. البته اعتقاد دارم نفت تهران امسال شانس خوبی برای قرار گرفتن در بین مدعیان دارد.

وی درباره اینکه آیا نفت تهران می تواند در لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج خوبی کسب کند یا خیر، بیان کرد: شک نکنید اگر تیم ما در طول فصل با مشکل خاصی مواجه نشود، می تواند در لیگ قهرمانان هم نتایج خوبی کسب کند.

بازیکن تیم نفت تهران درمورد مشکلات مالی این تیم گفت: از آنجاییکه فصل گذشته در نفت تهران نبودم، نمی توانم نسبت به مشکلات قبلی این تیم اظهارنظر کنم اما بعید می دانم در لیگ هفدهم مشکل خاصی وجود داشته باشد. لیگ جذابی را پیش رو داریم و شک نکنید یکی از سورپرایزهای فصل جاری هم نفت تهران است.

انتهای پیام/

مسئولان نفت تهران باید با تفکر یارگیری کنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار