کرمانشاه؛

کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند تلاش همه دستگاه هاست

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از تشکیل کارگروه اجتماعی برای بررسی ۵ آسیب اجتماعی در استان خبر داد و گفت: ۳۰۰ هزار حاشیه‌نشین در کرمانشاه زندگی می‌کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در جلسه بررسی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی که با حضور اعضای کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان در محل مجتمع فرهنگی آموزشی بهزیستی کرمانشاه برگزار شد، گفت: این جلسه پیرو کارگروه اجتماعی استان با هدف ارائه راهکارهای لازم برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در استان برگزار شده است.

وی بر خرد جمعی و تجمیع اعتبارات دستگاه ها برای مقابله با آسیب های اجتماعی تأکید کرد و افزود: در زمینه آسیب اجتماعی طرح تقسیم کار ملی زیر نظر مقام معظم رهبری با برگزاری جلسات متعدد برگزار شده است.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، اواخر سال گذشته از سوی دستگاه‌های ملی و با هماهنگی وزارت کشور اعتباراتی برای مقابله با آسیب به استان ها اختصاص پیدا کرد.

این مقام مسئول با اشاره به توجه بیشتر در استان به پنج آسیب اعتیاد، حاشیه نشینی، طلاق، خودکشی و ایدز، گفت: باید راهکارهای لازم را با توجه به امکانات برای کاهش این آسیب ها بررسی کرد.

 قادری یادآور شد: بررسی این پنج آسیب اجتماعی اولویت دار در استان بر اساس فراوانی، عمق و اهمیت آسیب و اقدام عملی در کارگروه اجتماعی خواهد بود در کشور ۱۱ میلیون نفر و در کرمانشاه ۳۰۰ هزار نفر حاشیه نشین زندگی می کنند.

 

انتهای پیام/ز

آسیب اجتماعی اولویت دار بررسی می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار