استاندار بوشهر خب داد؛

تامین اعتبار راه‌اندازی ۷ خانه ریاضیات در استان بوشهر

استاندار بوشهر گفت:در راستای توسعه و تقویت علوم پایه در حوزه دانش‌آموزی، اعتبار لازم برای راه‌اندازی ۷ خانه ریاضیات در شهرهای مختلف استان بوشهر تامین می‌شود.

تامین اعتبار راه‌اندازی ۷ خانه ریاضیات در استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصطفی سالاری پیش از ظهر امروز در نشست با مدیران خانه ریاضیات استان بوشهر با اشاره به فعالیت‌های مطلوب خانه ریاضیات در استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت علوم پایه و فعالیت مطلوب خانه ریاضیات در استان، باید شرایطی فراهم شود که 20 خانه ریاضیات در استان بوشهر راه‌اندازی شود.

وی با تاکید بر حمایت از خانه ریاضیات در استان بوشهر بیان کرد: برای تامین فضا و تجهیزات لازم برای خانه‌های ریاضیات در استان آمادگی کامل وجود دارد که از خانه ریاضیات حمایت شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت افزایش پیوند آموزش و پرورش با خانه ریاضیات گفت: با توجه به جایگاه آموزش و پرورش، انتظار می‌رود که آموزش و پرورش پیوندش با خانه ریاضیات را بیش از پیش افزایش دهد.

سالاری با بیان اینکه با دولتی شدن خانه ریاضیات مخالف هستیم، تصریح کرد: موفقیت خانه ریاضیات استان بوشهر به این سبب است که فعالیت آن دولتی نشده است.

وی با بیان اینکه اعتبار لازم برای راه‌اندازی 7 خانه ریاضیات در شهرهای مختلف استان تامین می‌شود گفت: همکاری شهرداری‌های استان بوشهر با خانه ریاضیات در قالب برنامه‌های تدوین شده، ضروری است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ساز و کار فعالیت خانه ریاضیات در شهرستانها هم منظم شود، تاکید کرد: برای بازنگری در اعضای هیئت امنا و اجرایی خانه ریاضیات، پیشنهادات لازم ارائه شود.

سالاری بیان کرد: آنچه در توان داریم از خانه ریاضیات حمایت می‌شود چرا که معتقدیم خانه ریاضیات به آینده علمی استان کمک می‌کند.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.