اهواز؛

بازسازی خانه های محرومان توسط سپاه پاسداران

فرمانده سپاه مسجدسلیمان از بازسازی خانه های روستای محرمان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید عبدالمطلب رحیمی‌حسینی، فرمانده سپاه مسجدسلیمان اظهار داشت: بسیج سازندگی مسجدسلیمان برنامه‌های مختلفی را برای محرومیت زدایی در سطح شهرستان اجرا کرد که یکی از آن ها بازسازی خانه‌های محرومان است.

وی از آغاز ساخت و بازسازی خانه‌های برخی از محرومان در اواخر سال 1395 خبر داد و افزود: این خانه‌ها متعلق به افراد مستضعف تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امام خمینی(ره) و بهزیستی هستند.

فرمانده سپاه مسجدسلیمان با بیان اینکه خانه‌های محرومان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، تصریح کرد: 4 واحد از این خانه‌ها در چند روز آینده به صاحبانشان تحویل داده خواهد شد که یکی از آنها در روستای زمان‌آباد قرار دارد.

وی در ادامه به اعتبار ساخت خانه‌های محرومان در مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: برای ساخت هر خانه سپاه مسجدسلیمان 200 میلیون ریال هزینه می‌کند.

رحیمی‌حسینی در ادامه تعمیرات خانه‌های محرومان را یکی دیگر از اقدامات محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی مسجدسلیمان عنوان کرد و افزود: در همین راستا 70 چشمه سرویس بهداشتی و حمام برای خانه‌های محرومان بازسازی و ساخته شد.

وی هزینه ساخت هر چشمه سرویس بهداشتی و حمام را 25 میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: برای انجام این کار یک میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

فرمانده سپاه مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: همچنین 6 آشپزخانه نیز برای خانه‌های محرومان و مستضعفان این شهرستان ساخته شد که برای ساخت هر کدام از آنها 70 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

انتهای پیام/م

تلاش برای خانه سازی در مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.