مسئول هنر‌های تصویری حوزه هنری لرستان:

تولید انیمیشن آسمان و دریا در حوزه هنری لرستان

مسئول هنر‌های تصویری حوزه هنری لرستان گفت: انیمیشن آسمان و دریا با موضوع حقوق بشر آمریکایی در حوزه هنری استان تولید شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سعید شاهوردی  مسئول هنر‌های تصویری حوزه هنری لرستان به تولید انیمیشن "آسمان و دریا" در استان لرستان اشاره کرد و افزود: این انیمشین با موضوع حقوق بشر آمریکایی در حوزه هنری لرستان تولید شده است.

وی انیمیشن «آسمان و دریا» را از آثار شاخص حوزه هنری لرستان در عرصه انیمشین دانست و گفت: اثر تناسب تکنیک تولید با محتوا از مشخصات بارز این اثر هنری است.

مسئول هنر‌های تصویری حوزه هنری لرستان انیمیشن «آسمان و دریا» را نمونه‌ای گویا از هنر انقلاب اسلامی برشمرد وعنوان کرد: انیمیشن «آسمان و دریا» لحظه پیش از شهادت یکی از کودکان شهید در فاجعه هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران توسط ناو متجاوز آمریکایی را به تصویر می‌کشد.

وی بیان کرد: از آنجا که انیمیشن در دنیای امروز علاوه بر مخاطبان کودک و نوجوان در میان بزرگسالان نیز مخاطبان خود را دارد سبب متمایز شدن این هنر در میان سایر هنر‌های تصویری شده است.

شاهوردی با بیان اینکه انیمیشن "آسمان و دریا" از طریق شبکه استانی افلاک و شبکه سراسری کودک پخش می‌شود گفت: این انیمشین همزمان با سالروز این حادثه در ۱۲ تیرماه در آئین اختتامیه جشنواره بین المللی «حقوق بشر امریکایی» نیز پخش می‌شود.

انتهای پیام/م

فضای مجازی مکمل تولیدات رسانه ملی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار