رشت؛

برگزاری محافل انس با قرآن در دهه کرامت

محافل انس با قرآن همزمان با دهه کرامت در خانه های نور مساجد گیلان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم مسئول دبیرخانه کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان گفت: این دبیرخانه عهده‌ دار جشن‌های مردمی دهه کرامت است.

وی با بیان اینکه دهه کرامت تداعی کننده تمام مفاهیم سازنده‌ای است که در فرهنگ اسلامی وجود دارد، افزود: این ایام فرصت خوبی است که ما به عنوان دستگاهی فرهنگی برای دفاع از حریم ولایت و شناساندن ائمه (ع) فعالیت کنیم.

مسئول دبیرخانه کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از برگزاری برنامه ‌های متنوع جهت گرامیداشت دهه کرامت با محوریت مردم خبر داد و اظهار داشت: غبارروبی و گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده شهیدان به ویژه شهدای مدافع حرم آغازگر برنامه‌های دهه کرامت است.

پورابراهیم با اشاره به فعالیت 51 خانه نور در استان گیلان گفت: در دهه کرامت محافل انس با قرآن هر شب در خانه‌ های نور استان که عهده‌دار ترویج و توسعه آموزش‌های قرآنی، ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های فراگیران قرآن هستند، برگزار می‌شود.

وی برپایی ایستگاه صلواتی، شب شعر، اهدا بسته فرهنگی، مسابقات کتابخوانی، پیاده روی خانوادگی، برگزاری مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در دهه کرامت اعلام کرد.

 

انتهای پیام/ع
 
برپایی محافل انس با قرآن در دهه کرامت در مساجد گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.