ساری،

تردد بیش از ۱۴۲ میلیون وسایل نقلیه در محور‌های ارتباطی مازندران

بیش از ۱۴۲ میلیون وسایل نقلیه سه ماهه نخست امسال در محور‌های ارتباطی مازندران ثبت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، محسن هاشمی رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: این استان از لحاظ تردد تعداد وسیله نقلیه در محور‌های ارتباطی، دومین استان پرتردد کشور اعلام شد.

وی افزود: پرترددترین محور‌های استان در سه ماه نخست امسال به ترتیب محور‌های رفت و برگشت ساری- قائمشهر، قائمشهر- بابل، بزرگراه بابل- آمل، آمل- محمودآباد، ساری- نکا و ساری- فرح‌آباد بوده است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت:آمار تردد برداشت شده توسط سامانه‌های هوشمند ترددشمار اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نشان می‌دهد به طور میانگین در فصل بهار در هر ساعت بیش از ۷۰ هزار وسیله نقلیه در جاده‌های مازندران در حال تردد بوده‌اند که این میزان در ساعت اوج تردد یعنی بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ حتی به ۱۳۰ هزار وسیله نقلیه نیز رسیده است.

هاشمی افزود: مسافرین و رانندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محور‌های استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها و انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کرده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ع

مازندران، دومین استان پرتردد کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار