اصفهان؛

استقرار زندان کنونی کاشان در مرکز این شهر، مشکلاتی را ایجاد کرده است

استاندار اصفهان گفت: زندان جدید کاشان بعنوان یکی از پروژه های مورد نیاز باید هر چه سریعتر و حداکثر تا پایان سال به بهره برداری برسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور' در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه زندان جدید کاشان، افزود: عملیات اجرایی این پروژه از سال77 آغاز شده و تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اینکه استقرار زندان کنونی کاشان در مرکز این شهر، مشکلاتی را ایجاد کرده است، گفت: باید تلاش شود تا پروژه زندان جدید کاشان تکمیل و تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

زرگرپور، تامین آب، گاز، برق و مخابرات رااز جمله نیازهای زیرساختی این پروژه اعلام کرد و از دستگاه های مربوطه خواست در تامین این نیازها همکاری لازم را با مسئولان اجرایی پروژه داشته باشند و با حداقل هزینه این نیازها تامین شود.

وی بااشاره به اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان متولی ساخت زندان جدید کاشان است، از این اداره کل خواست تا عملیات اجرایی پروژه را تکمیل و زندان جدید کاشان را هرچه سریع تر تحویل دهد.

زرگرپور از سازمان برنامه و بودجه استان نیز خواست اعتبارات لازم برای تکمیل این طرح را پیش بینی کند.
انتقال زندان از مرکز به خارج از شهرها در دستور کار سازمان زندان ها و قوه قضائیه قرار دارد.
پروژه ندامتگاه کاشان حدود 9 سال قبل توسط سازمان زندان ها و وزارت مسکن و شهرسازی آغاز شد و تاکنون حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

انتهای پیام/م

 

تاکیداستاندار اصفهان بر تکمیل و بهره برداری از زندان جدید کاشان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.