شیراز؛

مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر در قالب تئاتر خیابانی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قیروکارزین از اجرای تئاتر خیابانی "نابودگر سیاه" با موضوع پیشگیری و مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمیدرضا فرهمندپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قیروکارزین با بیان این که نمایش خیابانی "نابودگر سیاه" به بیان گوشه ای از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر در جامعه می پردازد، گفت: به مناسب هفته مبارزه با مواد مخدر روز گذشته، انجمن نمایش شهرستان ساعت ۲۱ در پارک میرزا کوچک خان جنگلی شهر قیر، تئاتری با موضوع مبارزه با مواد مخدر به نویسندگی علی اصغر خسروی و کارگردانی کامران آرایش کشکولی اجرا کرد.


وی ادامه داد: عیسی تاژ و کامران آرایش کشکولی نیز بازیگرانی بودند که در این تئاتر ایفای نقش کردند.


فرهمندپور افزود: هدف از برگزاری تئاتر خیابانی آشنایی جوانان و مردم با ناهنجاری هایی می باشد، که ممکن است در آینده به اعتیاد منجر شود.


وی بیان کرد: جذب مخاطب و تاثیرگذاری که آثار هنری دارند و آثاری را که در جامعه برجای می گذارند قابل مقایسه با سایر حوزه ها نیست و باید به این بخش توجه ای ویژه شود.


فرهمندپور اظهار داشت: این نمایش با همکاری اداره بهزیستی قیروکارزین و در راستای تحقق مصوبات کمیته فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان برگزار شد و مورد رضایت و استقبال خوب مردم قرارگرفت.
انتهای پیام/ر

پیشگیری از اعتیاد در قالب تئاتر خیابانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار