کشتی گیری که هر چند ماه یک بار می میرد و زنده می شود

تصمیم به ترک اعتیاد یک قهرمان ملی، روزنه های امید را برای بازگشت دوباره او به زندگی فراهم کرد.

کشتی گیری که هر چند ماه یک بار می میرد و زنده می شودبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کشتی گیری که در سال‌های نه چندان دور با افتخارآفرینی هایش باعث خوشحالی مردم ایران زمین می‌شد با گرفتار شدن در دام اعتیاد همه معادلاتی را که می‌توانست او را به یک چهره عنوان دار جهان و المپیک تبدیل کند بَر هم ریخت.


(ق) به عنوان یکی از کشتی گیران مستعد ایران که سابقه حضور در همه رده‎‌های سنی تیم ملی کشتی فرنگی را داشت سال ۲۰۱۱ و در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مدال طلای وزن ۷۴ کیلو گرم رسید، اما متأسفانه او چندین سال است که به دلیل انتخاب راهی نادرست در دام اعتیاد گرفتار شده که امیدواریم این بار برای همیشه از این منجلاب ر‌هایی یابد.


بر همین اساس محمد مهدی یاری رئیس هیأت کشتی شهرستان بروجرد اظهار داشت:(ق) قهرمان سابق کشتی آسیا سال هاست که از مواد مخدر استفاده می‌کند، اما امیدوارم این بار بتواند واقعاً اعتیادش را ترک کند.
یاری تصریح کرد:این کشتی گیر طی سال‌های اخیر یکی دو بار اعتیادش را ترک کرده، اما متأسفانه خیلی زود به شرایط قبلی اش بازگشته است.
وی درباره این سوال که این قهرمان کشتی از چه ماده مخدری استفاده می‌کند گفت:حقیقت امر این است که خودش خیلی دقیق نمی‌گوید، اما این طور که من شندیم این اواخر "هروئین" مصرف می‌کرد که البته امیدوارم شرایط طوری پیش رود که دیگر به سمت اعتیاد نرود.


یاری درباره این که چه عواملی باعث شد تا این فرنگی کار خوب در دام اعتیاد گرفتار شود گفت:من اعتقاد دارم تا خود انسان نخواهد کسی نمی‌تواند او را به زور وادار به کاری کند البته او دوستان خوبی هم نداشت و شاید یکی از عوامل موثر در این اتفاق همین موضوع باشد.


وی درخصوص اینکه مسئولان هیأت کشتی چه اقدامی را برای ر‌هایی او از این شرایط انجام داده اند گفت:باور کنید چندین مرتبه به کمک مربی سازنده اش و برخی کشتی دوستان اقداماتی را همچون تقدیر در جریان یک رقابت برای او ترتیب دادیم و توجهات بسیاری هم در ابعاد مختلف به وی شده است، حتی چند بار قول داد که دیگر به سراغ مواد نخواهد رفت، اما زیر قولش زد و بازهم این راه کج را ادامه داد.


رئیس هیأت کشتی شهرستان بروجرد در خاتمه عنوان کرد:حدود ۳۰ روز پیش ( ق)  را در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد در شهرستان دورود بستری کردیم و حدود یک ماهی می شود که پاک است، در ادامه راهش نیز  با تمام وجود تلاش می‌کنیم این روند مطلوب همین طور پیش رود، اما این قهرمان سابق کشتی آسیا به جز همراهی‌هایی که ما به عنوان یک هیأت در شهرستان داریم نیازمند حمایت‌های بیشتر از سوی مسئولان استان و فدراسیون کشتی است که امیدواریم در نهایت شاهد بازگشت دوباره این قهرمان ملی به ورزش اول کشور باشیم.


انتهای پیام/


خدا کُند قهرمان سابق آسیا این بار واقعاً اعتیادش را ترک کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سهراب
۱۶:۴۲ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
خدای منان کمکش کنه
Iran (Islamic Republic of)
سهراب
۱۶:۴۲ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
خدای منان کمکش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۰ ۱۳ تير ۱۳۹۶
خدا نجاتش بده بد دردیه
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۰:۴۸ ۱۳ تير ۱۳۹۶
امیدوارم این جوون شایسته ترک بکنه...اما مسعولین محترم باید بفکر..این همه جوون بیکارکه درس دانشگاه رو تموم کردند باشه...چون اگه بفکرشون نباشه دراینده ای نه چندان دور..این اعتیادخانمانسوز رخنه میکنه..که بنظرم یکی ازدلایلش..بیکاریست...با این همه ثروت..درکشورتعداد..سه میلیون یا بیشتر...عدد بزرگی نیست...ایابفکرکارومشغله اونها باشندبهتره...یا بفکرترک اعتیاد...پیشگیری ازدرمان بهتره.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۳:۲۵ ۱۲ تير ۱۳۹۶
واقعا چ کشتی گیری بود حیف شد فک کنم محسن قاسمی بود
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۲:۳۳ ۱۲ تير ۱۳۹۶
ازسیری معتلدشده یا بی پولی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۲ تير ۱۳۹۶
خوب اسم این ورزشکار رو هم میبردید که بنده خدا رو حسابی ضایع کنید وقتی مدال و سال گرفتن مدال رو میگید فقط اسمش اضافه هست؟
-
ناشناس
۰۸:۱۹ ۱۳ تير ۱۳۹۶
ایشون چرا باید خجالت بکشن ، مسئولین محترم ومدیران نجومی خجالت بکشن . کسایی که چشمشونو به تباهی که گریبانگیر ملت شده و اونها با پولهای این مردم چه ها که نمیکنند!!! فقر، فحشا، اعتیاد
آخرین اخبار