شیراز؛

شناسایی عوامل رکود واحدهای صنعتی کوچک در فارس

عوامل رکود و تولید پایین واحدهای صنعتی کوچک در فارس شناسایی می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهپور قنبری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: در قالب طرحی موسوم به عارض یابی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی این استان، عوامل رکود و تولید پایین واحدهای صنعتی کوچک شناسایی می شود.


قنبری افزود: هدف از اجرای این طرح، کمک به واحدهای صنعتی کوچک برای توسعه و ایجاد تغییرات لازم به‌ منظور افزایش توان رقابت‌پذیری آن ها است.


وی بیان کرد: در قالب اجرای این طرح، واحد های صنعتی راکد و یا واحد هایی که با ظرفیت تولید پایین به فعالیت می پردازند، عارضه یابی می شوند.


قنبری ادامه داد: واحد های صنعتی متقاضی باید با مراجعه به سایت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به نشانی www.isipo.ir با ورود به بخش عارضه یابی واحد های صنعتی نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام کنند.


وی اظهار کرد: پس از شناسایی واحد های متقاضی عارضه یابی و تجمیع فرم های مربوطه، با تشکیل کمیته کارشناسی با حضور مشاوران صنعتی و دانشگاهی، موارد به کلینیک صنعت معرفی می شود.


قنبری تصریح کرد: در قالب اجرای این طرح، اطلاعات کلی واحدهای صنعتی کوچک جمع ‌آوری و محاسبات لازم برای تعیین شاخص‌های بهره‌وری و سودآوری اینگونه واحدها انجام می شود.


وی با بیان اینکه مشاور طرح کلینیک صنعت نیز انتخاب و به زودی فعالیت آن آغاز می شود، گفت: در این طرح برای برون ‌رفت صنایع از مشکلات برنامه‌هایی پیشنهاد و اجرایی می‌شود.


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با اشاره به اهمیت صنایع کوچک در توسعه صنعتی، اشتغالزایی و افزایش درآمد سرانه، افزود: تقویت و حمایت از این صنایع که درصد بالایی از صنایع کشور را به خود اختصاص داده‌اند در زمره اولویت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌ شهرک های صنعتی فارس است.
انتهای پیام/ر

عوامل رکود و تولید پایین واحدهای صنعتی کوچک شناسایی می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار