کرمی: بازی با لیگ برتری ها کیفیت تیم دانشجویان را افزایش می دهد

سرمربی تیم فوتبال دانشجویان ایران گفت: برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم های لیگ برتری سبب می شود تا تیم دانشجویان با آمادگی کامل راهی مسابقات قهرمانی آسیا شود.

فرشاد کرمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران بیان کرد: تمرینات و اردوهای تیم ملی دانشجویلن به صورت متناوب برگزار می شود. در مرحله آخر اردوهای این تیم هم از چند بازیکن جدید دعوت کرده ایم که از کیفیت فنی بالایی برخوردار هستند و با همکاری بازیکنان قدیمی تر تیم دانشجویان، ترکیب خوبی را شکل داده اند.

وی درمورد دیدار دوستانه تیم دانشجویان با سایپا تهران اظهار داشت: بدون شک برگزاری چنین دیدارهایی تجربه و توانایی بازیکنان تیم دانشجویان را افزایش می دهد و با انجام شدن دیدارهای دوستانه مقابل تیم های باکیفیت لیگ برتر مانند سایپا می توانیم در مسابقات رسمی از اعتبار ورزش دانشگاهی دفاع کنیم.

کرمی درمورد اینکه آیا باشگاه های لیگ برتری برای حضور بازیکنانشان در ترکیب تیم دانشجویان برای مسابقات دانشجویان قهرمانی آسیا موافقت می کنند یا خیر، گفت: این رقابت ها در شهریور سال جاری برگزار می شود. در دوره قبلی مسابقات دانشجویان آسیا به نایب قهرمانی رسیدیم و امیدواریم بازهم موفق به افتخارآفرینی شویم. در مورد دانشجویان لیگ برتری هم باید بگویم با وجود همزمانی هفته های ابتدایی هفدهمین دوره این رقابت ها با مسابقات قهرمانی آسیا، امیدواریم باشگاه ها تعامل مناسبی با تیم دانشجویان داشته باشند و بتوانیم از این بازیکنان هم استفاده کنیم چراکه رقابت های مذکور در بالاترین سطح برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان در پایان خاطرنشان کرد: دیدارهای دوستانه تیم ما با حریفان لیگ برتری سبب شده تا بازیکنان جوانمان از انگیزه و هیجان بالایی برای اثبات توانایی های خود به سرمربیان این تیم ها برخوردار شوند. البته در حال حاضر از چند بازیکن لیگ برتری در ترکیب خود بهره می بریم.

انتهای پیام/

کرمی: باشگاه های لیگ برتری با تیم دانشجویان تعامل داشته باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار