ساری،

اجرای بهینه طرح‌های تابستانی نیازمند همگرایی همه رده‌ها

اجرای دقیق، بهینه و به موقع طرح‌های ایجابی و سلبی نیازمند همفکری، همگرایی و همکاری تمامی رده‌های انتظامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردارسیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در نشست تخصصی روند اجرای طرح تابستانه در سواحل دریا، گفت: اجرای دقیق، بهینه و به موقع طرح‌های ایجابی و سلبی نیازمند همفکری، همگرایی و همکاری تمامی رده‌های انتظامی است.

وی با اشاره به حجم عظیم مسافرت‌ها به استان مازندران در روز‌های نخست اجرای طرح که با ایام عید فطر نیز همزمان شده بود، افزود: پلیس در این ایام حضور گسترده‌ای را در در سواحل، تفرجگاه ها، اماکن عمومی و محور‌های مواصلاتی به نمایش گذاشته است.


سردارمیرفیضی گفت: اولویت اصلی پلیس در طرح تابستانه، اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی است و در کنار آن به فعالیت‌های سلبی و برخورد با هنجارشکنان نیز توجه خواهد شد.


میرفیضی با تقدیر از تعامل و همکاری سازمان‌های اجرایی مرتبط در اجرای بهینه طرح ساماندهی سواحل قدردانی کرد و افزود: مدیریت مشارکتی و همکاری سازمان‌های امدادی با پلیس یکی مهمترین عوامل موفقیت طرح‌ها است.


سردار میر فیضی با تاکید بر افزایش تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها در ارتقاء امنیت پایدار، گفت: برای اینکه بتوانیم امنیت پایداری را در استان ایجاد کنیم، می‌طلبد که این همکاری‌ها افزایش پیدا کند.


انتهای پیام/ع

همفکری رده های نظامی عامل اجرای موفقیت آمیز طرح‌های تابستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار