شیراز؛

پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر منطقه‌ای جنوب ایران

پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر منطقه‌ای جنوب ایران در شهرستان لارستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدعلی اصغر رفعت حقیقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان گفت: پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر منطقه‌ای جنوب ایران توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان با همکاری انجمن نمایش و موسسه فرهنگی هنری صبح آگین مهر برگزار می‌شود.


وی افزود: مهم‌ترین اهداف اجرای این برنامه هنری، حمایت از تولید آثار نمایشی تا مرحله اجراء، ایجاد ارتباط بیشتر و بهتر مخاطبان با هنر نمایش، ترویج پرداختن به اجرا‌های کم هزینه با بار علمی قابل قبول، هدایت حرکت‌های نمایشی تجربی به سمت حرفه‌ای، خارج کردن روند تولید به ویژه اجرای تئاتر از حالت فصلی و مقطعی و گسترش آن در طول سال و ایجاد فضایی مناسب برای رشد و شکوفایی استعداد‌های هنری است.


رفعت حقیقی با دعوت از گروه‌های مختلف برای شرکت در جشنواره تئاتر منطقه‌ای جنوب ایران، اظهار کرد: گروه‌ها در انتخاب موضوع آزاد هستند، اجرای متون خارجی بلامانع است و متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند تا ۲۵ تیرماه به صورت مراجعه حضوری یا ارسال ایمیل به آدرس سایت جشنواره اعلام آمادگی کنند.


وی اظهار داشت: پانزدهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر لارستان از هشتم تا ۱۸ شهریور ماه ۹۶ با حضور گروه‌های نمایشی از استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان به میزبانی شهر لار برگزار می‌شود و به دو گروه برگزیده مبلغ ۵ میلیون ریال جایزه تعلق می‌گیرد.
انتهای پیام/ر

جزئیاتی از برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای جنوب ایران در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار