لاکازت در یک قدمی آرسنال/ رکورد تاریخ نقل و انتقالات توپچی ها می شکند

مهاجم ملی پوش تیم فوتبال لیون برای نهایی کردن قرارداد سنگین خود با باشگاه آرسنال راهی لندن شد.

لاکازت در یک قدمی آرسنال/ رکورد تاریخ نقل و انتقالات توپچی ها می شکندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگارانالکساندر لاکازت به لندن سفر کرده است تا با قراردادی نزدیک به 46 میلیون پوند که رکوردی برای باشگاه آرسنال محسوب می شود، به جمع توپچی ها بپیوندد.

انتظار می رود مهاجم تیم ملی فرانسه و باشگاه لیون قرارداد پنج ساله خود را در ورزشگاه امارات امضا کند.

این بازیکن 26 ساله در هر سه فصل اخیر لیگ فرانسه بیش از 20 گل برای لیون به ثمر رسانده است و با مبلغی که رکورد تاریخ باشگاه آرسنال در نقل و انتقالات است به این تیم خواهد پیوست،به این ترتیب مبلغ 42.5 میلیون پوندی که آرسنال سال 2013برای جذب مسوت اوزیل به رئال مادرید پرداخت، در سایه قرار خواهد گرفت.

آرسن ونگر وقتی که امیدهایش برای خرید امباپه ستاره 18 ساله موناکو - هدف رئال مادرید و پاری سن ژرمن – از بین رفت، موفق شد یکی دیگر از ستاره های خط حمله لوشامپیونه را برای بازی در ورزشگاه امارات ،متقاعد کند.

ژان میشل اولاس، رئيس باشگاه لیون، که روز یکشنبه این انتقال را تایید کرد، قبلا گفته بود که باشگاه لیگ برتری باید با 65 میلیون یورو برای لاکازت بپردازد و قرارداد تازه توافق شده شامل پاداشی به ارزش 6 میلیون پوند است.

مهاجم ملی پوش فرانسه قبل از محرومیت باشگاه اسپانیایی اتلتیکو مادرید از فعالیت در نقل و انتقالات تابستانی، به این تیم نزدیک شده بود و اولاس تأیید کرد که ونگر نمی خواست مبلغ عجیبی برای لاکازت بپردازد.

توپچی ها هنوز امیدوارند که اولیویه ژیرو را حفظ کنند، هرچند آماده هستند که لوکاس پرز را که در ماه آگوست گذشته به این تیم پیوست اما فقط یک گل در یازده بازی لیگ برتر به ثمر رساند، بفروشند.

آرسنال همچنان امیدوار است که بتواند توماس لمار را از موناکو خریداری کند، اما این بازیکن جوان ظاهرا آمادگی انتقال به جمع توپچی ها را ندارد.

ریاض محرز، ستاره الجزایری لسترسیتی هم همچنان یکی از اهداف ونگر است.
انتهای پیام/

لاکازت در آستانه امضای قرارداد رسمی با آرسنال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار