کمپ‌های کویری باید از استانداردهای روز برخوردار باشند

فرماندار بافق با اشاره به اینکه کمپ‌های کویری باید از استانداردهای روز برخوردار باشند، گفت: صدور مجوزهای کمپ‌های کویری در استان مدیریت و محدود شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمد زاده‌رحمانی فرماندار بافق با اشاره به اینکه کمپ‌های کویری باید از استانداردهای روز برخوردار باشند، گفت: صدور مجوزهای کمپ‌های کویری در استان مدیریت و محدود شود.

 زاده‌رحمانی افزود: با توجه به آمایش سرزمین، پتانسیل کویرنوردی و ایجاد کمپ در بافق بیشتر از دیگر نقاط استان است.

فرماندار بافق با اشاره به ایجاد کمپ‌های گردشگری در مناطق نزدیک مرکز استان بیان کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مزیت خاص و ویژه‌ای برای کمپ‌های گردشگری شهرستان بافق در نظر بگیرد.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار یک میلیارد تومانی در امسال به نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تصریح کرد: بافق نگین گردشگری استان است و به لحاظ دارا بودن معماری خاص که مشابه با معماری شهرهای استان کرمان است، از پتانسیل خاصی برخوردار شده است.

زاده‌رحمانی علت رونق گردشگری بافق در چند سال اخیر را تلاش افراد دلسوز و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی عنوان کرد و افزود: ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه گردشگری به حدی است که می‌تواند به عنوان قطب گردشگری مطرح شود.

وی بر حمایت مسئولان استان در بحث گردشگری شهرستان از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: بدون شک با حمایت از بخش خصوصی می‌تواند زمینه رونق بیش از پیش گردشگری در شهرستان بافق را فراهم کرده و کمک شایانی به جذب گردشگران خارجی و داخلی به این شهرستان به حساب آید.

فرماندار بافق ادامه داد: لازم است همه مسئولان تمام تلاش خود را به کار گیرند و زمینه ای را فراهم نمایند که امکان توسعه هرچه بیشتر گردشگری در شهرستان بافق فراهم شود.

انتهای پیام/ی

کمپ‌های کویری باید از استانداردهای روز برخوردار باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار