اصفهان؛

خود را کارگردان کوچکی در برابر کیارستمی می دانم

کارگردان فیلم «عجله کن» از کشور اسلوونی گفت: زنده یاد عباس کیارستمی، استاد بزرگ سینمای جهان بود و من خود را کارگردان کوچکی در برابر او می دانم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ایگور اشترک دیروز در نشست رسانه ای فیلم خود در سالن چشم انداز هتل کوثر اصفهان با اشاره به علاقه اش به سینمای کیارستمی گفت: بخش مرور ویژه آثار ایشان در کشور من، چندی پیش برگزار و همه فیلم های او نمایش داده شد.

وی افزود: فیلم من بر اساس کتابی با عنوان «عجله کن» ساخته شده است و با بقیه کارهایم تفاوت دارد.
کارگردان فیلم «عجله کن» اظهار کرد: اینگونه فیلم ها، تجربه کودکان و نوجوانان در زندگی را تغییر می دهد و شرایط سخت آنها را به اتحاد با یکدیگر تبدیل می کند و اساسی ترین پیام فیلم «عجله کن» نیز همین است.

این کارگردان در باره شرایط سینمای کشورش نیز گفت: اسلوونی کشور کوچکی با دو میلیون نفر جمعیت است، به همین دلیل سینمای این کشور تولیدات سینمایی زیادی در طول سال ندارد.

وی اظهار کرد: استعدادهای زیادی در حوزه فیلم سازی کشور من وجود دارد که نیازمند حمایت دولت است.

وی در باره هزینه ساخت فیلم خود گفت: فیلم «عجله کن» با نیم میلیون یورو هزینه ساخته شد و تعداد لوکیشن های آن زیاد و حدود 50 لوکیشن بود لذا دائما مجبور به جابه جایی بودیم و همین امر نیز هزینه های تولید را بالا می برد.

'اشترک' در باره بازتاب فیلم خود در جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان نیز گفت: تحت تاثیر حرفه ای بودن کار دوبلورهایی جشنواره که بطور همزمان فیلم مرا دوبله می کردند، قرار گرفتم که هم در کیفیت دوبله و هم در زمان بندی، کارشان را بسیار دقیق پیش بردند.

نشست رسانه ای فیلم «عجله کن» به کارگردانی ایگور اشترک دیروز در سالن چشم اندازه هتل کوثر اصفهان برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

 

استعدادهای زیادی در حوزه فیلم سازی کشور من وجود دارد که نیازمند حمایت دولت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.