اصفهان؛

کمک 350 میلیون تومانی اصفهانی ها به بهزیستی در ماه رمضان

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: به طور کلی مردم استان اصفهان در ماه مبارک رمضان 350 میلیون تومان به اداره‌کل بهزیستی این استان کمک کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید صادقی  در خصوص کمک‌های مردم اصفهان در ماه مبارک رمضان به اداره‌کل بهزیستی استان اصفهان، اظهار کرد: به طور کلی مردم استان اصفهان در ماه مبارک رمضان 350 میلیون تومان به اداره‌کل بهزیستی این استان کمک کرده‌اند.

وی افزود: میزان کمک‌های مردم استان اصفهان در ماه مبارک رمضان 96 نسبت به سال قبل افزایش داشته است و این حکایت از این دارد که فرهنگ مساعدت مردم این استان به نیازمندان همیشه در حال رشد بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان سال 95 مردم استان اصفهان به اداره بهزیستی 240 میلیون تومان کمک کرده بودند که این میزان در سال جاری به 350 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

وی تأکید کرد: به طور کلی کمک‌های مردم استان اصفهان به بهزیستی در سال 96 نسبت به سال‌های گذشته یک سوم افزایش پیدا کرده است.

صادقی ادامه داد: افزایش کمک‌های مردم به اداره‌کل بهزیستی نشان از این دارد که مردم اعتمادشان نسبت به این ارگان و اداره بیشتر شده است.

وی در پایان بیان کرد: امید داریم هر ساله با ارائه خدمات بیشتر و بهتر به افراد نیازمند و مرتبط با اداره‌کل بهزیستی استان اصفهان بتوانیم اعتماد مردم را بیش از پیش به این اداره جلب کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

افزایش کمک‌های مردم استان اصفهان در ماه مبارک رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار