فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

درگیری لفظی منجر به قتل زوج طبسی شد

پس از کشف 2 جسد در طبس تیمی از کارآگاهان اداره جرائم جنایی آگاهی خراسان جنوبی مامور رسیدگی به پرونده قتل زوج طبسی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ به نقل از کانال پلیس خراسان جنوبی، سردار مجید شجاع فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در ابتدای رسیدگی و تحقیقات کارآگاهان استان و شهرستان طبس،5 نفر از کسانی که در آخرین روزهای زندگی با این زوج در تماس بودند بازجویی شدند که کارآگاهان به شاگرد مقتول مشکوک شدند و با استفاده از شگردهای پلیسی دریافتند فرد تحت تعقیب با خودروی پرایدی که متعلق به مقتول بوده است از شهرستان طبس خارج شده است.

با تلاش شبانه روزی کارآگاهان آگاهی استان و شهرستان طبس متهم به قتل این زن و شوهر در قلهک تهران دستگیر شد.

اعتراف های تکان دهنده متهم به قتل زوج طبسی

متهم دربازجویی گفت:  مدتی با مقتول کار می کردم و او دستمزدم را به طور هفتگی به همسرم می داد ولی آخرین بار و قبل از جنایت به پیشنهاد خودم دستمزد هفتگی ام را به حسابم واریز کرد تا این که همسرم با مقتول تماس گرفت که چرا پول را مثل همیشه به خودم ندادی که همین موضوع به درگیری لفظی بین آنها منجر شد.


متهم اظهار داشت : پس از آن مقتول با من تماس گرفت و حرف های رکیکی درباره همسرم زد و گفت: اگر جای تو بودم این زن را طلاق می دادم . آن روز  درحالی که به خاطر صحبت های مقتول اعصابم به هم ریخته بود  تمام شد.


متهم به قتل زوج طبسی در ادامه اعترافاتش گفت: ساعت 15 روز بعد آماده شدم تا سر کار بروم. وقتی به محل ساختمان رسیدم مقتول پایین چاه بود که همان ابتدا به خاطر حرف هایی که به همسرم نسبت داده بود درگیری لفظی بین ما شروع شد و من هم از بالا چند بلوک سیمانی به داخل چاه انداختم و بعد از آن پاکت سیمان و گچ و مقداری خاک داخل چاه ریختم و او را زنده در چاه دفن کردم.


متهم به قتل عنوان کرد: حوالی ساعت 22:30 به بهانه ای از خانه بیرون رفتم و پیکوری که متعلق به مقتول بود را برداشتم و به منزل وی بردم همسرش در را باز کرد ، وارد شدم و شروع به روغن کاری پیکور کردم که در هنگام کار همسر مقتول سراغ وی را گرفت و گفت نکند بلایی سرش آورده ای که  متوجه شدم که مقتول موضوع درگیری لفظی خود با همسر من را به همسرش گفته است.


متهم ادامه داد: اعصابم به هم ریخت و با مته پیکور ضربه ای به صورت او زدم که خون کف حیاط را پر کرد، هنوز هوشیاری داشت و قصد داشت تماس تلفنی برقرار کند که با او درگیر شدم و با مته پیکور ضربه ای به پشت سرش زدم که خون زیادی ریخت و سپس چاقو را برداشتم و چند ضربه پی در پی به نقاط مختلف بدنش وارد کردم.


متهم به قتل عنوان کرد: تمام لباس های من خون آلود شده بود ، آنها را بیرون آوردم و چاقو و مته را بین لباس ها پیچاندم و سپس با خودروی مقتول به منزل خودم رفتم و همسر و بچه ام را برداشتم و به یکی از استان های شمالی فرار کردم و در آن جا خودرو را پارک کردم و با استفاده از اتوبوس به تهران رفتم و حوالی غروب در تهران در محاصره ماموران گرفتار شدم.


انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.