راه اندازی پرواز شیراز - وین از امروز

نخستین پرواز شیراز - وین راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهر مراد مدیر کل شرکت هواپیمایی اتریش در ایران در مراسم راه اندازی نخستین پرواز شیراز- وین گفت: شهر شیراز از نظر تاریخی و فرهنگ از شهرت جهانی بسیاری برخوردار بوده، و امید است، این پرواز به یکی از مسیر‌های پر رفت و آمد تبدیل شود.

وی با بیان اینکه برقراری این مسیر پروازی توسعه و رونق گردشگری را در شیراز به دنبال دارد و ۴ پرواز در هفته از شیراز به وین انجام می‌شود، افزود: پرواز‌های رفت از شیراز در روز‌های شنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته و پرواز‌های برگشت نیز در روز‌های جمعه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه است.

شاهر مراد در خصوص نوع هواپیما‌های این پرواز تصریح کرد: تمام هواپیما‌های هوایی ایرباس ۳۱۹ A. و ۳۲۰ A. هستند، که گنجایش ۱۳۰ مسافر را دارند.

مدیر کل هواپیمایی اتریش در ایران با اشاره به انتخاب روز‌های تعیین شده این مسیر هوایی ادامه داد: این روز‌ها با در نظر گرفتن تعطیلات و روز‌های فعالیت مردمی دو کشور انتخاب شده است.

وی اضافه کرد: پایداری این مسیر پروازی به حمایت و فعالیت آژانس‌ها و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در شیراز بستگی دارد و طبق برنامه ریزی انجام شده، فروش بلیت این مسیر‌ها از طریق آژانس‌های مسافرتی مختلف در شیراز انجام می‌شود.

انتهای پیام/ن

پروازهای رفت و برگشت شیراز- وین اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار