توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

۴۱ درصد داوطلبان کارت شرکت در کنکور را دریافت کردند/ چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت

"مشاور عالی سازمان سنجش" گفت، از تعداد بیش از ۹۳۰ هزار داوطلب کنکور سراسری ۹۶، تعداد ۳۸۸ هزار نفر پرینت کارت خود را دریافت کردند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ در صبح و بعدازظهر پنج­شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ برگزار می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کارت شرکت در آزمون سراسری از روز یکشنبه ۱۱ تیر بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان تا چهارشنبه ۱۴ تیر فرصت دارند به سایت سازمان سنحش مراجعه و با وارد کردن سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری (۱۶ رقمی) و نام خانوادگی و کدملی و سریال شماره شناسنامه نسبت به دریافت کارت پرینت در آزمون اقدام کنند.

وی افزود: از تعداد ۹۳۰ هزار و ۲۰۸ داوطب ۴۱.۷۱ درصد داوطلبان یعنی ۳۸۸ هزار داوطلب با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، کارت خود را پرینت گرفتند.

توکلی یادآور شد: برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۶ تعداد ۹۳۰ هزار و ۲۰۸ داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۵۴۸ هزار و ۴۳۴ نفر زن و ۳۸۱ هزار و ۷۷۴ نفر مرد هستند، به عبارت دیگر ۵۸.۹۶ درصد زن و ۴۱.۰۴ درصد مرد هستند و با توجه به آمار علاقمندی داوطلبان در گروه‌های آزمایشی و آمار نهایی داوطلبان، تعداد یک میلیون و ۹۳ هزار و ۷۱۷ کارت برای داوطلبان صادر شده که از این میان، تعداد ۶۵۷ هزار و ۸۸۳ کارت برای خواهران و ۴۳۵ هزار و ۸۳۴ کارت برای برادران صادر شده است و آزمون سراسری سال ۹۶ با این آمار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

۳۸۸ هزار نفر کارت کنکور گرفتند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار