کرمان؛

راه بندی مسلحانه در عنبرآباد به صفر رسیده است

رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد گفت:در سطح شهرستان متهم و مجرم شناسنامه دار فراری نداریم چرا که تمام هم و غم ما ایجاد امنیت است و در دفاع از حقوق مردم با هیچکس تعارف نداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمد محقق اظهار داشت: در یک سال اخیر اقدامات موثری در شهرستان عنبرآباد انجام شده که برگزاری دو انتخابات با نهایت بی‌طرفی و اقتدار کامل و حفاظت از آرای مردم شریف نمونه بارز آن است.

محقق با بیان اینکه دادگستری شهرستان عنبرآباد رتبه دوم از لحاظ امنیتی در استان کرمان را به دست آورده است، عنوان کرد: کسب رتبه دوم استانی به جهت امنیت، به معنای عدم وقوع حادثه در شهرستان عنبرآباد نیست و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی در مورد برخورد با خرده فروشان مواد مخدر بیان داشت: طرحی در حال پیریزی است که 60 درصد کار آن انجام شده و طی آن منازل خرده فروشی به مراکز ترک اعتیاد تبدیل خواهند شد.

محقق تصریح کرد: سال قبل تعداد 78 قبضه سلاح، اعم از شکاری و جنگی کشف و در پی عملیات دقیق هشت نفر از اشرار مسلح دستگیر و روانه زندان شدند.

رییس دادگستری شهرستان عنبرآباد افزود: در زمینه مبارزه با سوء مصرف مشروبات الکلی که ریشه تمام فسادها و ناهنجاری های جامعه محسوب می‌شود در سال گذشته یک هزار و 975 لیتر مشروبات کشف و با عوامل تهیه و توزیع آن برخورد شد.

وی با ابراز تاسف از ورود مشروبات الکلی به کشور گفت: در سه ماهه اول امسال 900 لیتر مشروبات الکلی کشف شده که بسیاری از منازعات و درگیری‌ها به این معضل بر می‌گر‌دد و امید است با سازکارها در سطح کلان شاهد کاهش جرایم در جامعه باشیم.

وی افزود: قتل‌های امنیتی جای خودش را به قتل‌های اجتماعی داده که بعضا ناشی از اختلافات خانوادگی و ایجاد خشم در افراد است.

وی همچنین از احداث ساختمان جدید دادسرای شهرستان عنبرآباد خبر داد و اظهار داشت: در بحث ساخت دادسرا در مکانی مجزا، دارای ویژگی‌های خاص، برای رفاه همشهریان اقداماتی انجام شده و در بخش مردهک نیز زمین جهت راه‌اندازی دادگاه اخذ شده است.

رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد درباره مشکلات زمین‌های شهرک خداآفرین گفت: با همکاری مسئولان، مشکل زمین‌های پلاک سوسن آباد، شهرک خدا آفرین در حال رفع ست.

وی گفت: آمار طلاق در شهرستان عنبرآباد تکان دهنده است که می‌طلبد خانواده‌ها بیشتر مراقب باشند.

محقق افزود: در سال گذشته 404 درخواست طلاق به ثبت رسیده که 370 طلاق صادر شده و تعداد 120 مورد طلاق آن به صورت توافقی بوده است.

وی ابراز داشت: امروز قضات در دادگستری شهرستان عنبرآباد از بین افرادی که رتبه‌های دورقمی کنکور و از همشهریان خودمان نیز هستند در حال خدمت رسانی به همشهریان هستند.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار