رئیس شورای شهر اردبیل؛

مردم تلخی‌های کار عمرانی پل قدس اردبیل را تحمل کنند

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: شایسته است مردم تلخی‌ها و دشواری‌های ساخت پل قدس را تحمل کنند تا این پروژه هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، زکی‌الله خوشبخت، رییس شورای اسلامی شهر اردبیل در جلسه شورای ترافیک شهرستان اردبیل به محدودیت فصل کاری در اردبیل و ضرورت احداث و تکمیل پل قدس اشاره کرد و گفت: پل قدس کار بزرگ و منحصر به فردی است که قطعاً اسباب خیر و برکت برای همشهریان، مسافران و گردشگران خواهد بود.

وی اظهار کرد: تحمل 15 روز سختی عبور و مرور در این مسیر از عهده شهروندان خارج نیست و قطعاً با تحمل این سختی‌ها در این ایام فصل کاری، پیمانکار این پروژه قادر است تا عملیات عمرانی را به بهترین شکل انجام دهد.

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: قطعاً شهروندان با مشاهده کار عمرانی در این محدوده قانع خواهند بود تا به رغم همه سختی‌ها و دشواری‌ها یاریگر مجموعه شهرداری باشند تا پروژه به سرانجام برسد.

خوشبخت تصریح کرد: قطعاً هر توسعه و پیشرفت نیازمند تحمل سختی‌ها و دشواری‌هاست که برای رسیدن به پیشرفت، توسعه و رفاه باید سختی‌ها را تحمل و قصور و کوتاهی‌ها را به نوعی جبران کرد که امیدواریم تأخیر به وجود آمده در احداث پل قدس به سرعت جبران شود.

وی با بیان اینکه پارلمان محلی در کنار شهرداری و دیگر مسؤولان علاقمند به تکمیل فاز اول پل قدس است، افزود: در این زمینه علاقمندیم تا هر چه سریعتر فاز اول و فازهای بعدی پل قدس تکمیل و زمینه تردد سهل و راحت مردم در این مسیر فراهم آید.

 

انتهای پیام/ح

توسعه و پیشرفت نیازمند تحمل سختی‌ها و دشواری‌هاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.