یزد؛

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرفراز مدافع حرم دریزد

پنجمین اجتماع بزرگ مدافعان حرم استان یزد، یکشنبه شب در حسینیه سیدالشهدا (ع) این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  در این اجتماع بزرگ که اقشار مختلف مردم ولایتمدار و هیات های مذهبی و خانواده های معزز شهدای مدافع حرم استان یزد حضور داشتند استاد حوزه و دانشگاه گفت: مدافعان حرم با ایثار و جانفشانی های خود نقش مهمی در تحقق اهداف دین و موجب حنثی شدن توطئه های استکبار جهانی شده اند.

حجت الاسلام ناصر خلج افزود: رزمندگان جانبرکف اسلام در قالب مدافعان قهرمان حرم با رشادت های بی نظیر خود در سال های گذشته عزت و اقتدار آفریده اند و همچنان با قدرت به راه نورانی خود ادامه می دهند.

وی یاد و خاطره شهدای سرفراز مدافع حرم را گرامیداشت و تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای سربلند حرم نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد و باید همواره به آن عنایت داشت.

خلج گفت: وجود مدافعان حرم در جامعه جهانی برای حفظ و حراست از ارزش های الهی یک ضرورت است و باید همواره قدردان فداکاری های مخلصان درگاه الهی بود که مدافع واقعی حق و حقیقت هستند.

در این مراسم معنوی تعدادی از مداحان یزد به ذکر مصائب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) پرداختند و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.
در پایان مراسم از خانواده های معزز شهدای مدافع حرم قدردانی بعمل آمد.

پنج شهید مدافع حرم استان یزد شهیدان سید مرتضی حسینی ، سیدرضا حسینی ، سید غلامحسین موسوی، سید سردار موسوی و سیدمهدی سادات هستند.

استان یزد با یک میلیون و 100هزار نفر جمعیت سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و 140 شهید گمنام در یزد مدفون هستند.

انتهای پیام/ ی

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرفراز مدافع حرم دریزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار