درگیری فجیع بین سارقان و صاحب یک فروشگاه+فیلم

در این خبر شاهد یک زد و خورد بسیار شدید بین دو سارق و یک مغازه دار خواهید بود که ماجرا از سرقت یک جعبه نوشیدنی شروع می‌شود.

درگیری فجیع بین سارقان و صاحب یک فروشگاهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مردی به بهانه خرید یک بسته حاوی چند نوشیدنی، وارد مغازه ای در یک پمپ بنزین واقع در میامی شد و پس از برداشتن نوشیدنی ها به صاحب سوپر مارکت که مشغول صحبت با تلفن بود اشاره کرد که به پشت پیشخوان برود تا پول جنس خود را تحویل بگیرد.


در همین لحظه تا فروشنده به سمت پیشخوان مغازه رفت، مرد سارق از غفلت او سوء استفاده کرد و سریعا به قصد فرار با نوشیدنی ها از مغازه خارج شد.

درگیری از فروشگاه  به محیط پمپ بنزین کشیده شد

فروشنده به محض اینکه متوجه شد ماجرا از چه قرار است به دنبال سارق دوید اما بیرون از فروشگاه، علاوه بر سارق با همدست او نیز رو به رو شد که در آنجا منتظر رفیقش ایستاده بود.


سارقان تا خروجی پمپ بنزین فرار کردند اما وقتی متوجه شدند که فروشنده دست بردار نیست و تا گرفتن آنها بی خیال ماجرا نمی شود تصمیم گرفتند تا با او  وارد  درگیری شوند که همانطور که در فیلم آشکار است زد و خورد جانانه ای بین آنها صورت می گیرد.

انتهای پیام/

زد و خورد بین سارق و مالباخته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.