سمنان;

افزایش کمک‌های نقدی خیران در استان سمنان

کمک‌های نقدی خیران به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان در سال گذشته ۲۸ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان  ، محمد قوسی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت: سال گذشته درمجموع ۴، ۸ میلیارد ریال خیران استان سمنان به مراکز نیکوکاری استان سمنان کمک کردند.

 

وی با اشاره به اینکه این میزان نسبت به سال ۹، ۴ با رشد ۲، ۸ درصدی مواجه بود تصریح کرد: در عملکرد سه‌ماهه ابتدای سال ۹، ۶ بیش از ۱، ۰ میلیارد ریال کمک نقدی از سوی خیران استان سمنان به این نهاد اهدا شد.

 

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان ایجاد همبستگی اجتماعی بین قشر‌های مختلف مردم را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های این مراکز عنوان کرد و گفت: این مبالغ جمع‌آوری‌شده نسبت به مدت مشابه پارسال، چهار درصد افزایش‌یافته است.

 

وی افزود: مراکز نیکوکاری باهدف ساماندهی شبکه‌های حمایتی و مردمی و رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان با استفاده از امکانات و منابع محلی، راه‌اندازی شده است تا بتوانیم بخش مهمی از مشکلات نیازمندان را از طریق این مراکز رفع کنیم.

 

قوسی از فعالیت ۳، ۱ مرکز نیکوکاری در سطح استان سمنان خبر داد و بیان کرد: این مراکز غالباً در مساجد محل با استفاده از امکانات و منابع محلی بناشده است تا بتوانند با تبلیغ سنت کمک به هم نوع و نیازمندان این عمل خیر خواهانه را در بین مردم به‌عنوان یک فرهنگ نهادینه کنند.

 

وی جذب خیران و نیکوکاران و دریافت کمک‌های نقدی آنان را از فعالیت‌های این مراکز برشمرد و اذعان کرد: مردم استان سمنان بیش از ۳، ۹ میلیارد ریال در سال ۹، ۵ صدقه داده‌اند که به‌طور میانگین روزانه ۱، ۵ تومان و ماهیانه ۴، ۶، ۷ تومان صدقه در سال ۹، ۵ پرداخت‌شده است.

 

معاون کمیته امداد استان سمنان با اشاره به برنامه‌های نوین کمک به نیازمندان یادآور شد: خیران و نیکوکاران می‌توانند صدقات و وجوه مربوط به امور مختلف نیکوکاری را با شماره‌گیری سامانه سریع پرداخت نیکوکاری از طریق #۰، ۲، ۳*۸، ۸، ۷، ۷* و یا شماره‌حساب ۰، ۱، ۰، ۲، ۳، ۱، ۸، ۴، ۶، ۳، ۰، ۰، ۹ و یا شماره کارت‌بانکی ۶، ۰، ۳، ۷، ۶، ۹، ۱، ۹، ۹، ۰، ۱، ۷، ۶، ۹، ۸، ۴ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.
انتهای پیام / ه

افزایش کمک خیران استان سمنان به مراکز نیکوکاری

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.