کمرانی: مصدومیت علیزاده مربوط به قبل از المپیک ریو است / کیمیا 18 ماه مسابقه نخواهد داد

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: مصدومیت علیزاده مربوط به قبل از المپیک ریو است و ارتباطی با رقابت های جهانی کره جنوبی ندارد.

مهرو کمرانی در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد وضعیت کیمیا علیزاده بعد از مسابقات جهانی کره جنوبی بیان کرد: آسیب دیدگی علیزاده از ناحیه دست و پا مربوط به رقابت های کسب سهمیه المپیک ریو است و به مسابقات جهانی کره جنوبی مربوط نیست و این ورزشکار باید بعد از المپیک مورد جراحی قرار می گرفت و برای ادامه روند درمانی خود باید نزدیک به یک سال از تکواندو دور می ماند.

وی ادامه داد: بعد از المپیک کیمیا باید پای راست و چپ خود را عمل می کرد اما وی تنها به جراحی پای چپ خود اکتفا کرد و برای اینکه بتواند در مسابقات جهانی کره جنوبی شرکت کند درمان خود را به تاخیر انداخت و با تائید پزشکان در این مسابقات حاضر شد و با تحمل مصدومیت خود توانست مدال نقره را کسب کند.

کمرانی افزود: کیمیا باید دست و پای راست خود را عمل کند و به مدت یکسال از شیاپ چانگ دور است و پس از جراحی به مدت 6 ماه تنها به بدنسازی بپردازد و از تمرینات فنی و تخصصی دور بماند.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم کیمیا را برای مسابقات آسیایی 2018 اندونزی آماده کنیم و با پشتکاری که از این بازیکن سراغ دارم خیلی زودتر به دنیای رقابت ها بر می گردد و برای تیم ملی افتخار آفرینی می کند.

انتهای پیام/

علیزاده یکسال از دنیای تکواندو دور می ماند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار