رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار کرمانشاه

گوجه های بازار مزه ندارند

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار کرمانشاه با اشاره به وارد شدن گوجه‌فرنگی بی‌کیفیت به بازار، گفت: این نوع محصول دارای رنگ و ظاهری مناسب و طعم بی‌کیفیت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛عیسی حاجی‌علیانی رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار کرمانشاه به بی‌کیفیت بودن طعم برخی ارقام میوه‌های موجود در بازار اشاره کرد و گفت: اغلب شهروندان متوجه این وضعیت هستند و در خرید میوه و تره‌بار اغلب با این معضل مواجه می شوند.

وی افزود: زمینی که محصول در آن کشت می‌شود در کیفیت تاثیرگذار است و برخی میوه‌ها همچون هندوانه اگر در زمین شوره‌زار کشت شوند، خوش طعم و باکیفیت خواهند شد.

حاجی علیانی با اشاره به اینکه در بین اقلام بی‌کیفیت در بازار در حال حاضر مباحثی در مورد گوجه‌فرنگی مطرح شده است، گفت:براساس شنیده ها، برخی از گوجه‌فرنگی‌های وارده به بازار با وجود رنگ و ظاهری مناسب دارای طعم بی‌کیفیت است و لکه‌های سفید در داخل دارد.

وی با بیان اینکه شیوه‌های مدرن کشاورزی موجب افزایش میزان بازدهی و بالا رفتن کیفیت محصولات تولیدی می‌شود، عنوان کرد: کشاورزان برای اینکه محصولات باکیفیت تولید کنند، می‌توانند به کشت مدرن محصولات توجه کنند.

 

انتهای پیام/ز

تولید گوجه های بی کیفیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار