اصفهان؛

جابجایی ۲۳۰ هزار مسافر در سال گذشته

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گلپایگان گفت: پنج شرکت مسافربری در شهرستان وجود دارد که سال گذشته از طریق این شرکت‌ها ۲۳۰ هزار مسافر به سایر استان‌های کشور جابجا شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا اختری در جلسه شورای اداری اظهارداشت: پنج شرکت مسافربری در شهرستان وجود دارد که سال گذشته از طریق این شرکت‌ها ۲۳۰ هزار مسافر به سایر استان‌های کشور جابجا شدند.

وی با بیان اینکه ۴ شرکت باربری درشهرستان وجود دارد که سالانه ۴۰۰ تن بار با بارنامه جابجا می‌کنند، افزود: ۳ درصد هزینه این بار به خزانه دولت واریز می‌شود، ۴۰ درصد بار در شهرستان بدون باربری جابجا می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گلپایگان با بیان اینکه سالانه از طریق کمیته برنامه ریزی استان یک میلیارد تومان اعتبار با  تخصیص ۴۰ درصد داده می‌شود، افزود: در زمینه  آسفالت راه‌های مواصلاتی شهرستان  ۱۴ میلیارد تومان بدهکار هستیم.

وی با اشاره به اینکه آسفالت هر کیلومتر راه  بالغ بر۵۰۰ میلیون تومان هزینه در بردارد، بیان داشت: ۱۰ هزار تابلوی مسیر نما در جاده‌های شهرستان نصب شده که هر عدد این تابلوها ۷۰ هزار تومان خریداری شده است.

اختری خاطر نشان کرد: در سال دو بار مسیرهای مواصلاتی شهرستان خط کشی می‌شود که  ۳۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.

 

انتهای پیام/م

 

سالانه ۴۰۰ تن بار ازسوی 4 شرکت باربری گلپایگان جابجا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.