هشدار منبع نظامی روس درباره اقدام تحریک‌آمیز جبهه النصره بر ضد دولت سوریه

یک منبع نظامی و دیپلماتیک روسیه درباره آمادگی جبهه النصره برای استفاده از گاز سارین در منطقه ادلب سوریه برای تخریب چهره دمشق خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) یک منبع نظامی و دیپلماتیک روسیه درباره آمادگی اعضای جبهه تروریستی النصره برای انجام اقدامات تحریک‌آمیز بر ضد سوریه با استفاده از گاز سارین در استان ادلب هشدار داد.

این منبع اعلام کرد طبق اطلاعات به دست آمده عملیات آماده سازی این عملیات تحریک‌آمیز در یکی از ساختمان‌ها در شهرک مغاره در استان ادلب صورت می‌گیرد و بنظر می‌رسد انباری از تجهیزات مربوط به تدارک ماده سمی سارین در ان وجود داشته باشد.

این منبع تصریح کرد علاوه بر یکی از فرماندهان جبهه النصره، شماری از اتباع خارجی از جمله اتباع کشورهای آمریکا و ترکیه وارد این ساختمان شده‌اند تا اقدامات لازم برای انجام این عملیات تحریک‌آمیز را انجام دهند.

این منبع نظامی افزود اعتقاد بر این است که این اقدام تحریک‌آمیز ممکن است در خان شیخون یا کفریا صورت گیرد و هدف از آن تخریب وجهه دولت سوریه و شکست نشست‌های آتی درباره سوریه در آستانه است که قرار است در روزهای چهارم و پنجم ژوئیه برگزاری شود.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه، نیز درباره تبلیغات گسترده جدید بر ضد سوریه درباره بکارگیری این نوع سلاح هشدار داده بود.

انتهای پیام/

مقام روس درباره احتمال استفاده تروریست‌های جبهه النصره از سارین خبر داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار