اردبیل؛

تکمیل ۱۵ مدرسه در مناطق محروم اردبیل

۱۵ مدرسه در مناطق محروم اردبیل تکمیل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرگرد جواد نوحی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل در جلسه هماهنگی اجرای طرح اردوهای جهادی در اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته و با هدف ارائه خدمات به اقشار محروم جامعه تکمیل 15 مدرسه در مناطق محروم اردبیل تا مهر ماه امسال در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل در قالب اردوهای جهادی طرح هجرت هم‌اکنون فعالیت‌های خود را در بخش‌های عمرانی، آموزشی و ترویجی آغاز کرده‌اند و در این راستا تمام تلاش و اهتمام خود را به کار برده‌اند که امیدواریم بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای رسیدن به پیشرفت و تعالی دست یابیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل گفت: فراهم کردن زمینه و شرایط مناسب برای ادامه تحصیل در حال حاضر بیش از هر موضوع دیگری برای ما اهمیت دارد که به همین منظور اقدامات شایسته‌ای توسط سپاه استان انجام شده و پس از این نیز با همین جدیت و تلاش ادامه خواهد داشت.

نوحی بیان کرد: هم‌اکنون در قالب اردوهای جهادی یک روزه بیش از سه هزار و 500 نفر از بسیجیان فعالیت می‌کنند و در قالب اردوهای جهادی هفت روزه نیز بیش از 440 نفراز بسیجیان و در طرح هجرت سه نیز بیش از 400 نفر از بسیجیان در مناطق محروم به ارائه خدمت مشغولند.

وی اظهار کرد: تاکنون 100 پروژه عمرانی در استان اردبیل توسط سپاه اجرا شده که امیدواریم با همکاری و مشارکت مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه بتوانیم پروژه‌های بیشتری را در استان به مرحله تکمیل و بهره‌برداری برسانیم و شاهد ارائه خدمات مطلوب به اقشار نیازمند و محروم جامعه باشیم.

 

انتهای پیام/ع

تکمیل مدارس مناطق محروم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.