حبیب‌الله کاسه‌ساز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وضعیت جسمی‌ام رو به بهبود است/ فیلم‌نامه‌ای با موضوع دفاع مقدس در دست نگارش دارم

حبیب‌الله کاسه‌ساز از پیشرفت روند درمان خود و رسیدن به بهبودی نسبی خبر داد.

اعلام روند بهبودی تهیه‌کننده اخراجی‌ها از زبان خودشحبیب‌الله کاسه‌ساز تهیه‌کننده سینما و تلویزیون که این روزها به دلیل بیماری سرطان معده در بیمارستان بستری شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون وضعیت جسمی خود گفت: تا به امروز دو عمل جراحی داشته‌ام و هشت مرحله شیمی درمانی را پشت سر گذاشته‌ام، انشاالله اگر خدا بخواهد وضعیت جسمی‌ام رو به بهبود است.

وی در ادامه در خصوص زمان ترخیص خود از بیمارستان بیان کرد: ممکن است روند درمان طولانی شود، در حال حاضر تا رسیدن به بهبودی کامل تحت مراقبت هستم.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «اخراجی‌ها»، به عیادت سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی اشاره کرد و اظهار داشت: الحمدالله پیگیری‌های پرسنل و پزشکان بیمارستان خوب بوده است. در روزهای گذشته دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت برای عیادت من به بیمارستان آمدند و دستورات لازم را به کادر پزشکی دادند. از مسئولان بابت پیگیری وضعیت سلامتی‌ام تشکر می‌کنم. تا به امروز دوستانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسیج هنرمندان، وزارت اطلاعات و ... به ملاقاتم آمده اند.

وی در پاسخ به میزان حمایت بیمه هنرمندان، عنوان کرد: ما از جهت درمانی بیمه نیروهای مسلح هستیم و تا به امروز مشکلی وجود نداشته است، البته تعدادی از داروها به صورت آزاد باید خریداری می‌شد که خانه سینما زحمت آن را متحمل شدند و برای تهیه آن هماهنگی‌های لازم را انجام دادند و در مورد مابقی آن با دستوری که وزیر بهداشت دادند مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.

کاسه‌ساز در پایان پیرامون نگارش فیلمنامه جدید خود گفت: پیش از بیماری، فیلمنامه‌ای را با موضوع دفاع مقدس در دست نگارش داشتم و انشاالله در صورتی که شرایط جسمی‌ام بهتر شود ادامه آن را از سر خواهم گرفت.



انتهای پیام/

 

                                          چگونگی روند درمان و شرایط جسمانی حبیب‌‌الله کاسه‌ساز از زبان خودش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار