ساری،

خارج کردن تومور ۶ کیلویی از بدن خانم ۴۴ ساله + تصاویر

تومور ۶ کیلویی از بدن خانم ۴۴ ساله قائم شهری خارج شد.

صادقی روابط عمومی بیمارستان، ولی عصر (عج) قائم شهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: خانمی ۴۴ ساله با شکایت درد شدید و نفخ در ناحیه شکم به اورژانس بیمارستان مراجعه کرد پس از انجام آزمایشات متعدد و بررسی‌های لازم، با تشخیص توده بسیار بزرگ شکمی بستری شد.

وی افزود: این بیمار توسط دکتر محمدرضا چاووشی نژاد متخصص زنان و زایمان بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت که پس از تلاش دوساعته تومور ۶ کیلویی از بدن بیمار با موفقیت خارج شد.

صادقی گفت: این بیمار قبل از عمل گفته بود: ۱۲ سال پیش پزشکان از وجود توده‌ای در شکم وی خبر دادند، اما بیمار در این مدت درد‌های ناشی از وجود این تومور را مشکلات گوارشی تلقی می‌کرد و به علت مشکلات اقتصادی و عدم توانایی پرداخت هزینه‌ های درمانی از معالجه بیماری خود غافل مانده بود.

روابط عمومی بیمارستان، ولی عصر (عج) قائم شهر افزود: پزشکان گروه زنان بیمارستان ولی عصر قادر به انجام تمامی اعمال جراحی بزرگ هستند تا بیمارانی که توانایی پرداخت هزینه‌ های درمانی را ندارند معالجه خود را به تاخیر نیندازند.

صادقی گفت: این بیمار با استفاده از بیمه تامین اجتماعی و بطور رایگان در بیمارستان ولی عصر (عج) تحت جراحی قرار گرفت.

 

خارج کردن تومور ۶ کیلویی از بدن خانم  ۴۴ ساله + تصاویر

 

خارج کردن تومور ۶ کیلویی از بدن خانم  ۴۴ ساله + تصاویر

انتهای پیام/ م

تومور ۶ کیلویی در شکم بیمار قائم شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سرباز وطن
۱۵:۳۹ ۱۲ تير ۱۳۹۶
وای خدای من ،همه اش بخاطر ترس از بیماری و سرطان هست ،آفرین به مسولان ما چقدر موفق در درمان هستند کاش میشد در پیشگیری انواع بیماری ها موفق بودیم