شیراز؛

رقابت ۲۰۰ دبیر تربیت بدنی فارس در مسابقات علمی و تخصصی

مرحله استانی مسابقات علمی و تخصصی دبیران تربیت بدنی سراسر فارس با حضور ۲۰۰ معلم تربیت بدنی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عباس حاجی زاده رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش فارس گفت: گفت: مرحله استانی بیست و هشتمین دوره مسابقات علمی و تخصصی دبیران تربیت بدنی فارس با حضور ۲۰۰ تن از معلمان ورزش سراسر استان در حال برگزاری است.


وی افزود: مسابقات علمی و تخصصی دبیران تربیت بدنی در دو مرحله علمی و عملی، درپنج رده سنی مختلف و با حضور ۱۱۰ معلم وزش مرد و ۹۰ معلم ورزش زن به عنوان منتخبین شهرستان‌های و مناطق سراسر استان برگزار می‌شود.


حاجی زاده ادامه داد: با برگزاری مرحله علمی این مسابقات، همه شرکت کنندگان در این رقابت ورز شی، توانمندی خود را در مرحله عملی و در رشته‌های مختلف به نمایش می‌گذارند.


وی بیان کرد: آزمون عملی این مسابقات شامل چهار مهارت توپی هندبال، والیبال، بسکتبال و فوتسال -دو رشته راکتی بدمینتون و تنیس روی میز، رشته آمادگی جسمانی و دو ۱۶۰۰ متر است.


حاجی زاده اظهار داشت: از بین شرکت کنندگان مرحله استانی مسابقات علمی و تخصصی دبیران تربیت بدنی، درهر رده سنی یک نفر آقا و یک نفر خانم و در مجموع ۱۰ نفر به عنوان منتخب استان به مسابقات کشوری راه پیدا خواهند کرد.


رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: برای حضور در مرحله کشوری بیست و هشتمین دوره مسابقات علمی و تخصصی دبیران تربیت بدنی، هر کدام ازشرکت کنندگان علاوه بر کسب نمره حد نصاب علمی، باید در مرحله عملی این رقابت‌ها نیز در ۲ مهارت از مهارت‌های توپی، یک مهارت از مهارت‌های راکتی، آمادگی جسمی و دو ۱۶۰۰ متر توانمندی خود را به رقابت بگذارند.
انتهای پیام/ر

رقابت 200 معلم تربیت بدنی در مسابقات علمی در شیراز برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.