مشهد؛

راه‌اندازی سرویس مدیریت رویدادهای باشگاه شهروندی مشهدی

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از راه‌اندازی سرویس مدیریت رویدادهای باشگاه شهروندی این شهر خبر داد.

راه‌اندازی سرویس مدیریت رویدادهای باشگاه شهروندی مشهدیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،محمد جواد رجائیان گفت: این سرویس که با هدف هوشمندسازی ارائه خدمات فرهنگی در شهر راه‌اندازی شده، موجبات تسهیل فرآیند ثبت‌نام و فروش بلیت‌های رویدادهای فرهنگی شهر فراهم آمده است.

 وی افزود: امروزه در جهان، شهرداری‌ها برای رسیدن به توسعه پایدار شهر، در تلاش برای ارتقای سطح فرهنگ شهروندی هستند که در همین راستا، یکی از مهمترین اصول شهر هوشمند، توجه به شهروند و ارتقای سرمایه اجتماعی است.

 مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: لذا سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد هوشمندسازی ابعاد مختلف خدمات شهروندی، اقدام به پیاده‌سازی و اجرای سرویس مدیریت رویدادهای شهری کرده است.

 رجائیان افزود: سرویس مدیریت رویدادهای باشگاه شهروندی امکان مشاهده رویداد های شهر را در اپ همراه برای شهروند فراهم کرده است.

 مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد افزود: امکان مشاهده و ثبت‌نام در رویدادهای شهر، یکی از ابزارهای کارآمد در اختیار شهروند برای برنامه‌ریزی اوقات خود و بهره‌برداری هوشمندانه از خدمات فرهنگی شهر است.

 وی گفت: از جمله ویژگی‌های این سامانه می‌توان به امکان حضور و غیاب به وسیله من‌کارت‌های شهروندی و عدم نیاز به صدور مجدد کارت شرکت در رویداد اشاره کرد، که زمینه نظارت دقیق‌تر بر پیمانکاران حوزه فرهنگی و ارتقای سطح ارزیابی‌های کمی و کیفی فعالیت‌های برگزارکنندگان و بازخورد گیری از مخاطبان برنامه‌های فرهنگی، از طریق برگزاری نظرسنجی‌های هدفمند و در نهایت مدیریت بهتر بر اعتبارات این حوزه را فراهم می‌آورد.

 رجائیان افزود: همچنین امکان ارائه کدهای تخفیف بابت ثبت نام در رویدادها و امکان ارتباط با شرکت‌کنندگان در رویداد از طریق ارسال پیامک، ایمیل و پیام‌های داخلی به شرکت‌کنندگان از جمله سایر امکانات این خدمت نوین است.

 مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: در اپلیکیشن همراه باشگاه شهروندی، شهروندان می‌توانند امتیازات خود را در حوزه‌های مختلف ملاحظه نمایند و آخرین امتیازاتی را نیز که دریافت کرده‌اند مرور کنند.

 شهروندان می‌توانند برای دانلود باشگاه شهروندی می‌توانند به آدرس mobile.mashhad.ir مراجعه کنند.

 انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.