فولادی ها در اندیشه تکرار قهرمانی با کاپلو وطنی

فولاد خوزستان در لیگ هفدهم با هدایت اکبر پورموسوی درصدد کسب نتایج خوب و تکرار قهرمانی در لیگ است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فولاد خوزستان یکی از برترین تیم های شهرستانی لیگ برتر است که در طول تاریخ 16 ساله لیگ در 15 دوره حضور داشته و تنها در لیگ‌ هفتم غایب بوده است.

فولادی‌ها تاکنون 458 بار در مسابقات لیگ‌برتر به میدان رفته‌اند و در 176 بازی به پیروزی رسیده، در 152 بازی مساوی کرده‌ و 130 بازی را هم باخته‌اند تا در مجموع، 680 امتیاز از 1374 امتیاز (حدود 49.5 درصد از امتیازات ممکن) را به دست آورده و از این حیث، رتبه پنجمی را در بین 36 تیمی که از شروع مسابقات تا‌به‌حال در این پیکارها حضور داشته‌اند، از آن خود کنند.

کسب 2 عنوان قهرمانی و 2 عنوان سومی در رقابت‌های لیگ‌برتر و 3 بار حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا به عنوان نماینده ایران، از جمله افتخارهایی است که فولادمردان خوزستان در طی این سال‌ها به دست آورده‌اند و درصدد هستند تا لیگ هفدهم را با سید اکبر پورموسوی آغاز کنند و بازهم نتیجه خوبی کسب کنند.

فولاد در لیگ شانزدهم با هدایت نعیم سعداوی نتیجه به نسبت خوبی گرفت و با کسب 35 امتیاز در رده دهم قرار گرفت و این درحالیست که مسئولان فولاد با چذب پورموسوی درصدد تکرار قهرمانی در لیگ دوازدهم است.

با وجودی که علیرضا اژدری‌زاده مدیرعامل فولاد خوزستان روز جمعه در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود در حال حاضر بازیکن خاصی مدنظر این تیم نیست، سرمربی سرخ‌پوشان از اضافه کردن بازیکنان جدید طی روزهای آینده خبر داده است.

با خاتمه اردوی آماده‌سازی تیم فولاد خوزستان در زنجان، به نظر می‌رسد که بازیکنان موردنظر پورموسوی طی هفته جاری در دفتر باشگاه فولاد حضور پیدا کنند تا برای عقد قرارداد با این باشگاه مذاکرات نهایی را انجام دهند.

فولادی‌ها در روزهای ابتدایی دوره نقل‌وانتقالات پیش‌فصل با هشت بازیکن شامل ایمان مبعلی (نفت تهران)، حامد لک (سایپا تهران)، علی‌اصغر عاشوری (استقلال خوزستان)، حمید گلزاری (گل‌گهر سیرجان)، امیر زلیکانی (نفت آبادان)، آرمان رمضانی (مس رفسنجان)، پیمان شیرزادی (استقلال خوزستان) و رحیم زهیوی (الشحانیه قطر) قرارداد بسته‌اند و در جریان اردوی زنجان نیز با چند بازیکن دیگر مذاکراتی داشته‌اند که نتیجه نهایی آن طی هفته جاری مشخص خواهد شد.

همچنین میثم دورقی، بختیار رحمانی، اسماعیل شریفات، حمید بوحمدان، ساسان انصاری و مهرداد جماعتی نیز از جمع فولادی ها جدا شدند تا پورموسوی کماکان در جذب 2 بازیکن دیگر باشد. فولادی ها در قراردادهای مالی تیمشان به شدت وسواس خرج داده اند و به اصطلاح ولخرجی نکرده اند و شنیده می شود قراردادهای بازیکنانی چون عاشوری، لک، شیرزادی و مبعلی نزدیک به ٥٠٠ میلیون تومان است.

همچنین سه بازیکن در پست های هافبک و مهاجم مد نظر فولاد هستند و به نظر می رسد طی روزهای آتی اسامی آنها رسانه ای شود.

با این حال هواداران قرمز پوش جنوب کشور  با اضافه شدن بازیکنان نامی و پورموسوی درصدد هستند تا بازهم قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کنندو در جایگاه برترین های لیگ برتر قرار بگیرند.

انتهای پیام/

فولاد با پورموسوی در اندیشه قهرمانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار