ترمز "مزدا" به مشکل خورد

شرکت خودروسازی مزدا اعلام کرد به دلیل وجود اشکال در سیستم ترمز دستی، حدود ۲۲۸ هزار دستگاه از محصولات خود در بازار امریکا را برای رفع عیب فرا می خواند.

   به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛شرکت خودروسازی مزدا اعلام کرد به دلیل وجود اشکال در سیستم ترمز دستی، حدود 228 هزار دستگاه از محصولات خود در بازار امریکا را برای رفع عیب فرا می خواند.

این فراخوان شامل مدل مزدا 6 سال های 2014 و 2015 و مدل مزدا 3 سال های 2014 تا 2016 می شود. اشکال مذکور ممکن است موجب درست عمل نکردن ترمز دستی شده و در صورت پارک خودرو در سرازیری، حرکت ناخواسته آن را موجب شود.

شرکت مزدا اولین گزارش از وجود در ایراد سیستم ترمز دستی خودروهایش را در آوریل 2015 در کانادا دریافت کرد، و تا فوریه 2017 13 مورد اشکال در خودروهای این شرکت در بازار آمریکا گزارش شد.

این فراخوان از 21 ماه اوت آغاز خواهد شد.

همچنین گزارش دیگری از بازار خودروی آمریکا حاکی است، شرکت فورد برای رفع عیب سه مدل از خودروهای خود که تعداد مجموع آنها به حدود 400 هزار خودرو می رسد فراخوان داده است. یکی از ایراد خودروهای فراخوانده شده در سیستم کیسه هوای قسمت زانوی راننده دچار اشکال هستند.

این فراخوان خودروهای شاسی بلند فورد اسکیپ 2016، 4 خودروی ردیاب پلیس و ون های ترانزیت مدل های 2015 تا 2017 را شامل می شود.

به گفته شرکت فورد، 3 نمایندگی ای که این خودروها را به فروش رسانده اند در حال تماس با مالکان خودروها هستند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

سیستم ترمز دستی مزدا دردسرساز شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار