ساری،

نصب پرچم های سلامت با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست

پرچم های سلامت با حضور ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست روز پنجشنبه در شناگاه بابلسر نصب می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: پرچم های سلامت با حضور ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست روز پنجشنبه در شناگاه بابلسر نصب می شود.

وی افزود: با نصب پرچم‌ های سلامت این امکان فراهم می ‌شود تا اطلاع ‌رسانی شفافی برای مردم صورت گیرد تا مردم به‌ طور کامل شناگاه مدنظر خود را انتخاب کنند.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه نصب پرچم‌ های سلامت هشداری برای مدیران شناگاه‌ ها است که در انتخاب شناگاه دقت کنند، گفت: براساس نتایجی که از سنجش 55 شناگاه‌ سطح مازندران در سال انجام شده وضعیت 12 شناگاه مناسب نبوده که باید با دو رنگ پرچم زدن و آبی با توجه به کیفیت مشخص شوند.

ابراهیمی با بیان اینکه پرچم آبی نشانه سالم بودن شناگاه از نظر بار میکروبی و زیست‌ محیطی و پرچم زرد نشانه نامناسب بودن آن است، افزود: این اقدام برای نخستین طی تفاهم‌ نامه سه‌ جانبه بین سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت کشور در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این پرچم ‌ها باید توسط مدیر شناگاه‌ ها نصب شوند، افزود: با نصب این پرچم‌ ها در محل شناگاه‌ ها مردم با آگاهی کامل نسبت به شنا اقدام می‌ کنند که بسیار مهم است.

انتهای پیام/ م

رونمایی از پرچم های سلامت دریایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.